Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques

Josep Espín,

Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques


La influència de l’opinió pública sobre la comunicació política

Quan es compleixen 125 anys del naixement d’Edward Bernays, l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques organitza, amb el suport de les Secretaries de Comunicació i de Difusió del Govern de Catalunya, un cicle d’actes que volen ser un espai de reflexió i debat al voltant dels tres eixos sobre els quals es va desenvolupar la vida professional i investigadora de Bernays: “L’opinió pública en la comunicació política”, “L’opinió pública en el màrqueting i la comunicació comercial” i “Com assessorar un president”. La primera d’aquestes, “L’opinió pública en la comunicació política”, es celebrarà el proper dia 22 de novembre a l’Auditori del Palau de la Generalitat. El tema serà tractat per destacats professors i professionals del sector com el Dr. Gabriel Colomé, la Dra. Carme Ferré Pavia, la Sra. Verónica Fumanal o el Dr. Albert Sáez. Per a més informació en podeu consultar el programa. A més del suport institucional, aquest cicle també compta amb el recolzament de facultats, col·legis i associacions professionals de la Comunicació, com és el cas del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Cal dir, que l’aforament és limitat, per tan des de l’organització es prega confirmar assistència a: acciep@acciep.cat / 605988656 (Javier Paredes).[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies