El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.

Josep Espín,

El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.


Durant el curs 1915-1916 a la Cambra de Comerç, en el marc de les classes d'Ensenyament Mercantil, Pere Prat Gaballí va impartir la primera classe de Publicitat a Espanya.

Des d'aquell moment, i amb la publicació del llibre "La Publicitat Científica", Pere Prat Gaballí és considerat el pare de la publicitat catalana i espanyola. Un home, que a part de la seva impressionant trajectòria professional, encara ara segueix sent una icona referent per als professionals i apassionats de la publicitat.

100 anys després d'aquella primera lliçó de publicitat, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya es complau a convidar-te a l'acte Cent! el proper dijous, 14 d’abril, a la Casa Llotja de Mar, per commemorar aquest centenari i conèixer de primera mà la visió de destacats professionals del sector que posaran a debat el passat, present i futur de la publicitat.

Sota el subtítol “D’on ve i cap a on va la publicitat?”, es pretén destacar els èxits publicitaris i la importància de la figura del creatiu al llarg d’aquest centenari, analitzar la realitat professional, vetllar perquè l’actualitat del sector estigui present en la docència a les universitats i aportar una mirada al present i futur de la publicitat.

Per aquest acte el Col·legi ha convidat a participar a:

  • Joaquin Lorenteun dels millors publicitaris del món, és el paradigma d’una vida puntera i trencadora en l’evolució de la creativitat i la comunicació.
  • Eva Snijders, amb més de 20 anys d'experiència en el sector de la comunicació i les relacions públiques, Snijders és internacionalment reconeguda com especialista en Storytelling.
  • Daniel Solana, un dels millors creatius publicitaris digitals i visionaris del nostre sector, és actualment president i fundador de DoubleYou.

I comptarem com a moderador amb:

  • Alex Marquina, un dels grans professionals, pioners i activistes de la comunicació digital i interactiva, és director comercial de New Business i mitjans digitals de TV3 i Catràdio a la CCMA.
Recorda! Dijous, 14 d’abril a les 18.30h al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar  (Pg. Isabel II, 1)

Places limitades

Amb la col·laboració de:

 CAMBRA     marcmarti    LOGO ROAD    VALKIRIA_LOGO_REDONDO  LogoSagardiBaixa

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies