Casa Batlló, Premi Impacte Social

Josep Espín,

Casa Batlló, Premi Impacte Social


Premi Impacte Social: Casa Batlló, per Drac & Roses Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria social. El guardó de la categoria social va anar a la campanya "Drac & Roses" de la Casa Batlló realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits. Una campanya de relacions públiques que uneix el Patrimoni cultural a una acció disruptiva que crea una sinergia entre la història arquitectònica i la donació de sang i a la solidaritat. "Drac & Roses" és una campanya realitzada per Sant Jordi en la qual, per segon any consecutiu, es va vincular l'arquitectura de la Casa Batlló i la llegenda del drac amb una acció de donació de sang per al Banc de Sang i Teixits. 1.300 roses van cobrir la façana de la Casa Batlló i una pluja de pètals va inundar el patí interior. A peu de carrer, una unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits, amb personal mèdic especialitzat, va atendre els donants. Els professionals de la comunicació de Casa Batlló estan rere de les estratègies de màrqueting i les accions comunicatives que pretenien acostar-se al públic local. Les altres campanyes classificades com a finalistes van ser:
  • “Catalunya Experience” de l'Agència Catalana de Turisme. Es tracta d’un projecte transmèdia que ha suposat un canvi en la comunicació i en la manera de gestionar-la, ja que es realitza amb la participació dels mateixos catalans, com a prescriptors, i dels visitants, que expliquen les seves experiències durant el seu viatge a Catalunya. Al darrera de Catalunya Experience hi ha un equip de professionals que gestionen la comunicació i el màrqueting.
  • TrailWalker d'Oxfam Intermon, un esdeveniment esportiu per recaptar donatius. Una acció que compta amb la implicació ciutadana per aconseguir els seus objectius. Oxfam Intermon elabora l’estratègia comunicativa de manera interna.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies