Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting

Josep Espín,

Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting


Per quart any consecutiu la “Fundació Barcelona Comerç” proposa convertir els comerços de Barcelona en platós cinematogràfics, acostant el cinema i el comerç, i posant de manifest com d’important és el teixit comercial de la ciutat. Estem parlant-vos del projecte, "Barcelona Shooping&Shooting", un concurs de curtmetratges en el que els comerços esdevenen protagonistes.

El concurs està obert a professionals i amateurs als que se'ls donen un màxim de cinc dies per rodar i muntar el seu curt que haurà de tenir una durada màxima de 5 minuts. La trama ha de basar-se en el tema principal del festival, la solidaritat, i en una paraula clau que es donarà als participants el dia que decideixin començar el rodatge dins el període establert per a les gravacions, del 18 de novembre al 21 de desembre de 2016. Tot i que el període de gravació comenci en breus, el interessats encara poden inscriure's a la web i des d'allà se'ls donarà totes les instruccions.

El 20 de gener de 2017, el Caixaforum de Montjuïc acollirà la gala d’entrega de premis, un esdeveniment ple de sorpreses on es donaran a conèixer els guanyadors. El premi és l'Hermes del Comerç, un guardó creat per l'Eix Creu Coberta – entitat creadora i impulsora d'aquest concurs l'any 2013- que representa tota la força i les possibilitats del comerç de proximitat de la ciutat, a més de 3.000€ procedents del Districte de Sants-Montjuïc que es repartiran entre els guanyadors, triats per votació popular i el jurat del festival, integrat, entre altres, per professionals del món del cinema i les arts escèniques.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies