Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting

Josep Espín,

Botigues de pel·lícula: Shopping&Shooting


Per quart any consecutiu la “Fundació Barcelona Comerç” proposa convertir els comerços de Barcelona en platós cinematogràfics, acostant el cinema i el comerç, i posant de manifest com d’important és el teixit comercial de la ciutat. Estem parlant-vos del projecte, "Barcelona Shooping&Shooting", un concurs de curtmetratges en el que els comerços esdevenen protagonistes.

El concurs està obert a professionals i amateurs als que se'ls donen un màxim de cinc dies per rodar i muntar el seu curt que haurà de tenir una durada màxima de 5 minuts. La trama ha de basar-se en el tema principal del festival, la solidaritat, i en una paraula clau que es donarà als participants el dia que decideixin començar el rodatge dins el període establert per a les gravacions, del 18 de novembre al 21 de desembre de 2016. Tot i que el període de gravació comenci en breus, el interessats encara poden inscriure's a la web i des d'allà se'ls donarà totes les instruccions.

El 20 de gener de 2017, el Caixaforum de Montjuïc acollirà la gala d’entrega de premis, un esdeveniment ple de sorpreses on es donaran a conèixer els guanyadors. El premi és l'Hermes del Comerç, un guardó creat per l'Eix Creu Coberta – entitat creadora i impulsora d'aquest concurs l'any 2013- que representa tota la força i les possibilitats del comerç de proximitat de la ciutat, a més de 3.000€ procedents del Districte de Sants-Montjuïc que es repartiran entre els guanyadors, triats per votació popular i el jurat del festival, integrat, entre altres, per professionals del món del cinema i les arts escèniques.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies