Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

Josep Espín,

Borsa de treball | TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ


Institució sanitària de la província de Barcelona amb activitat concertada amb el Servei Català de la Salut, precisa incorporar un/a:

TÈCNIC/A DE PREMSA I COMUNICACIÓ

S’encarregarà principalment d’assessorar i donar suport tècnic al/a la responsable de comunicació en matèria de mitjans de comunicació. Les seves principals funcions seran: · Elaboració d’un Pla de Comunicació extern i intern i a la seva implementació i seguiment. · Cercar internament temes assistencials, docents i de recerca mediatitzables i proposar l’estratègia a seguir per a la seva difusió · Redactar i difondre als mitjans de comunicació les notes i comunicats de premsa corporatius. · Atendre i gestionar les peticions dels mitjans. · Analitzar les aparicions i la imatge de l’entitat als mitjans per conèixer l’impacte mediàtic de l’organització. · Fer el recull de premsa d’aquelles notícies relacionades amb l’entitat i registrar l’activitat de premsa. · Donar suport a l’organització de rodes de premsa corporatives. Preparar les entrevistes i altres intervencions de professionals als mitjans de comunicació. · Elaboració cartera de mitjans. · Coordinar l’activitat de premsa de l’entitat amb comunicació del Departament de Salut (Regió Sanitària, ICS...). · Mantenir actualitzades les llistes de distribució dels periodistes i directors dels diferents mitjans de comunicació. · Redactar i editar les notícies i notes de premsa del web i la intranet corporatives. · Dinamitzar i publicar continguts a les xarxes socials corporatives. Elaborar continguts per al COP D’ULL
 Els/les candidats/es hauran de complir el requisit de CFGS o Llicenciat/da o Grau en el camp de la comunicació o periodisme.Es valorarà:· Experiència professional acreditada mínima de dos anys en el camp de la comunicació i les xarxes socials. · Coneixements de xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram,...). · Competència escrita en català i castellà. · Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web (InDesign o altres). · Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip i autonomia.
 S’ofereix: Contracte laboral amb dedicació completa, incorporació immediata, carrera professional segons conveni de la Sanitat Concertada i formació. Les dades dels/les candidats/es seran tractades d’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de Protecció de dades de caràcter personal.
Candidats/es interessats/des: Enviar CV a rrhh@csa.cat indicant referència TecComunicació. Data límit de presentació de candidatures el 23 d’abril de 2021.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies