Borsa de treball | UOC curs 2021-22

Josep Espín,

Borsa de treball | UOC curs 2021-22


La Universitat Oberta de Catalunya ha obert una nova convocatòria de selecció de col·laboradors/es docents per al curs 2021-2022 dels següents programes: Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Àrea de Comunicació Grau de Comunicació En els següents enllaços es poden consultar les ofertes publicades per a les vacants de consultor/a (professor/a col·laborador/a) i tutor/a:

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) - Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17894

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)  Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=18734

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)   -  Àrea de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=10695

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) -  Grau de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17926

Tutor/a - Grau de Comunicació: https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74572

Tutor/a - Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat:

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74543

Els candidats/es interessats/des en participar en el procés de selecció poden dirigir-se al web www.uoc.edu a l'apartat "Uneix-te al nostre equip", en el qual es detallen les condicions i requisits de la col·laboració.

En aquest enllaç trobareu més informació de la convocatòria de selecció.

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 29 de març de 2021.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies