Borsa de treball | UOC curs 2021-22

Josep Espín,

Borsa de treball | UOC curs 2021-22


La Universitat Oberta de Catalunya ha obert una nova convocatòria de selecció de col·laboradors/es docents per al curs 2021-2022 dels següents programes: Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Àrea de Comunicació Grau de Comunicació En els següents enllaços es poden consultar les ofertes publicades per a les vacants de consultor/a (professor/a col·laborador/a) i tutor/a:

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) - Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17894

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)  Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=18734

Consultor/a (professor/a col·laborador/a)   -  Àrea de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=10695

Consultor/a (professor/a col·laborador/a) -  Grau de Comunicació

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html?page=1&ambit=17926

Tutor/a - Grau de Comunicació: https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74572

Tutor/a - Màster Universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat:

https://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/_events/solicitud.html?idOferta=74543

Els candidats/es interessats/des en participar en el procés de selecció poden dirigir-se al web www.uoc.edu a l'apartat "Uneix-te al nostre equip", en el qual es detallen les condicions i requisits de la col·laboració.

En aquest enllaç trobareu més informació de la convocatòria de selecció.

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 29 de març de 2021.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies