Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023

Josep Espín,

Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023


La UOC busca: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023 Descripció oferta El/la professor/a col·laborador/a en un entorn d'aprenentatge virtual és la persona que presenta, guia, planifica, estimula, orienta, dinamitza, cohesiona els processos d'aprenentatge de l'estudiant a través d’una actitud proactiva. La funció del/la professor/a col·laborador/a implica accions relacionades amb l'atenció docent individualitzada i col·lectiva dels estudiants, el seguiment del seu aprenentatge durant el semestre i les propostes de millora de l'assignatura. Així doncs, el/la consultor/a (professor/a col·laborador/a) s'ocuparà de resoldre dubtes, proposar exemples i aclariments addicionals que facilitin la comprensió de la matèria per part de l'estudiant, dinamitzar els debats i proposar la participació en els fòrums, donar feedback per facilitar el procés d'aprenentatge de l'estudiant, etc. Demanem: - Titulació acadèmica universitària superior vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Experiència docent i/o professional en els últims 3 anys vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Excel·lent nivell de l’idioma en què s’impartirà la docència - Coneixements d'ofimàtica a nivell d'usuari i d'Internet - Disposar d'una activitat laboral principal Es valorarà: - Doctorat - Experiència en coordinació i organització de grups virtuals o presencials - Habilitat per a les relacions personals i la comunicació escrita, a més d'una alta iniciativa i capacitat d'organització i de treball en equip - Adequació del perfil personal per a atendre tasques docents de l'ensenyament no presencial S'ofereix: Col·laboració docent  virtual-no presencial, com a professor/a col·laborador/a dels estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya de les següents àrees de coneixement: Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari de Disseny i Branding Màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Pots consultar els requisits específics de cada oferta en el següent enllaç: https://seleccio.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html Per a poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a en l'espai de la web de la UOC a "Uneix-te al nstre equip" i, un cop feta l'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud. http://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/index.html Bústia d'atenció a consultes: convocatoriapdc@uoc.edu El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 25 d'abril de 2022.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies