Borsa de treball | Digital marketing specialist

Josep Espín,

Borsa de treball | Digital marketing specialist


La Barcelona School of Management busca Digital marketing specialist La UPF Barcelona School of Management busca incorporar un Digital Marketing Specialist per formar part de l’equip de màrqueting i vendes on, juntament amb l’equip i reportant a la Directora de màrqueting i vendes, es responsabilitzarà de les funcions i tasques següents:
  • Definició, coordinació, implementació i reporting de campanyes digitals
  • Identificació d'audiències i pla de contacte
  • Definició d'objectius comercials per producte i assignació pressupostària
  • Coordinació amb les agències de publicitat, mitjans i altres proveïdors.
  • Col·laboració amb l'equip de creació de continguts i xarxes socials
  • Gestió de les eines de CRM
  • Optimització SEO
  • Reporting de l'activitat amb vinculació amb resultats de negoci.
  • Construcció i validació de materials publicitaris i de marca
Es requereix Estudis universitaris en màrqueting, publicitat, periodisme, comunicació audiovisual o equivalents. Formació específica en màrqueting digital, analítica i eines digitals. Experiència professional de més de 5 anys com responsable de màrqueting digital o direcció de comptes en agència de publicitat digital. Català, Castellà i Anglès nivell Advanced. Coneixement a nivell avançat de programes de reporting i CRM Capacitat estratègica i analítica.
S'ofereix Jornada a temps complet Política de flexibilitat i conciliació Salari segons aportacions dels candidats/es Interessants Beneficis Socials Integrar-te a un projecte reptador i de futur Ajudes a la formació

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb carta de motivació amb la ref. DMS al correu seleccio@bsm.upf.edu abans del proper 25 d’abril de 2021.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies