Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa


Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Consultoria especialitzada busca una persona proactiva, amb ganes de créixer i ajudar a aconseguir els progressos necessaris en sostenibilitat durant la propera dècada, anomenada “la dècada decisiva” per l’ONU. Aquesta persona ha de ser analítica, amb bones habilitats comunicatives, resolutiva, polivalent i organitzada, familiaritzada en la redacció d’informes i memòries tècniques, amb disposició i facilitat pel treball en equip, amb experiència en consultoria, coneixedora de l’estàndard GRI i formació en matèria de responsabilitat social i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa. T’incorporaràs a la solució de sostenibilitat corporativa, un equip amb l’objectiu d’acompanyar a les organitzacions en el procés de transformació amb la finalitat d’incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia.
Quines seran les teves responsabilitats? A l’equip de sostenibilitat corporativa duràs a terme el desenvolupament de projectes de responsabilitat social per a organitzacions privades i públiques on incorporem la comunicació com a element clau en el procés. Entre les teves funcions destaquen: ✓ L’assessorament a empreses en matèria de responsabilitat social ✓ L’assistència en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI ✓ L’elaboració de diagnosi i plans de responsabilitat social ✓ L’elaboració d’estudis i informes ✓ La participació en auditoris de RSC i de memòries de sostenibilitat
Perfil ▪ Formació en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació,  Empresarials, Economia, Dret, Ciències Ambientals, Biologia o similar ▪ Valorable formació específica en RSC: Màster/Postgrau en Sostenibilitat o Responsabilitat Social Corporativa ▪ Coneixement de les guies de Global Reporting Initiative. ▪ Experiència prèvia en: o elaboració de memòries de sostenibilitat segons GRI i Estats d'Informació no Financera o estratègies de sostenibilitat, anàlisis de materialitat i integració dels ODS ▪ Es valoraran coneixements i experiència en finances verdes, en sistemes de gestió ambientals i/o projectes d’impacte social ▪ Domini de l'Excel (amb capacitat per a l'elaboració de gràfics i anàlisi) ▪ Idiomes: català (C1), castellà (C1) i anglès (C1) ▪ Residència a Catalunya
Què et podem oferir? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible ▪ Bon ambient de treball ▪ Incorporació immediata (teletreball) ▪ Projecció i creixement professional ▪ Participació en projectes d’iniciativa social ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h ▪ 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu ▪ Contracte 6+6 amb possibilitats d’estabilitat ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport)
Les persones interessades poden enviar el CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència: Consultor/a Sostenibilitat Corporativa. La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies