Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut

Josep Espín,

Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut


Funcions a desenvolupar:
  • Definir, planificar i implementar el pla de màrqueting anual que doni resposta als objectius anuals.
  • Definir l’estratègia i implementar les accions de sensibilització i comunicació dirigida a l’usuari, així com l’estratègia d’informació, comunicació i sensibilització dirigida al professional i al sector.
  • Definir i liderar els projectes de comunicació, com campanyes de sensibilització i informatives dirigides als diferents targets.
  • Donar resposta a les necessitats de comunicació dels diferents proveïdors, serveis o projectes del Sistema de Salut de Catalunya
  • Gestionar, coordinar, motivar i supervisar el equip de persones del departament de marketing.
  • Gestionar la contractació de recursos propis i de proveïdors externs, i fer seguiment dels acompliments dels pressupostos.
  • Gestió i creació de continguts pels canals propis de xxss, webs, butlletins, i altres canals digitals i gestió i creació de continguts pels punts de contacte físics amb l’usuari i gestió del marketing relacional.
  • Vetllar per la implementació de la marca.
Requisits:
  • Títol universitari de llicenciatura o de grau + màster, equivalent al nivell MECES 3 (mínim 300 crèdits ECTS), preferentment en màrqueting, comunicació, o ciències empresarials.
  • Experiència en gestió de canals de comunicació propis (butlletins, newsletters, webs, portals i xarxes socials) en la seva vessant de definició d’objectius estratègics, a nivell de format dels continguts i del tipus dels continguts.
  • Experiència en creació de plans de màrqueting i comunicació, campanyes publicitàries i campanyes digitals.
  • Coneixements i experiència en planificació i gestió de mitjans, i en la definició d’un pla de mitjans.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Es valorarà:
  • Postgrau o Màster en MBA.
  • Experiència en gestió d’equips.
  • Experiència en la creació d’una nova marca, en la implementació d’un PIV, i en experiències de senyalització.
  • Coneixement i experiència en la creació de plataformes de TV i de gestió de continguts.
  • Coneixements d’eines tecnològiques relacionades amb CRM, plataformes digitals i desenvolupament web.
  • Coneixements del sector Salut
Contractació:
  • Jornada: Completa.
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “OT Cap de marketing i publicitat”.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies