Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip

Josep Espín,

Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip


Agència de publicitat & màrqueting digital del Vallès busca un comercial per a incorporar al seu equip. Treballarà mà a mà amb diferents departaments perquè les necessitats dels seus clients es duguin a terme amb els millors resultats. Les teves funcions seran
  • Captació de nous clients + gestió integral de comptes.
  • Planificació, desenvolupament i seguiment d'estratègies on i off.
  • Coordinació i implementació de les campanyes amb els diferents departaments implicats en cada projecte.
  • Reunió amb el client per a la recollida i elaboració del brífing, presentació de l'estratègia i seguiment dels resultats.
  • Elaboració de pressupostos.
Imprescindible!
  • Residir en la zona del Vallès Occidental.
  • Permís de conduir B1.
  • Predisposició per a desplaçar-se amb moto d'empresa.
Valorem positivament
  • Experiència prèvia en el sector de la publicitat i gestió de comptes publicitaris.
  • Coneixements en màrqueting i estratègia publicitària *on i *off.
  • Coneixement de l'entorn empresarial de Sabadell i voltants.
S'ofereix
  • Jornada completa
  • De dilluns a dijous de 9 a 18h, divendres de 8 a 15h
  • Paquet retributiu fix + Comissions
  • Treball presencial a Sabadell

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb la referència: comercial agència de publicitat al correu jespin@mktcom.cat.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies