Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va

Josep Espín,

Borsa de Treball | Responsable web i administratiu/va


L’Associació per a l’Estudi del Moble (AEM), entitat sense ànim de lucre fundada el 2004 i amb seu a Barcelona, cerca responsable web i administratiu/va, amb perfil proactiu, polivalent i amb habilitats comunicatives. TASQUES WEB Web
  • Introducció de continguts a partir de plantilles ja creades: posts, pàgines, productes e-botiga  + anuncis marquesina, en català i castellà traduïts en WPML. Format responsiu pc/tablet/mòbil. Informació SEO: keywords, abstract...
  • Manteniment de continguts: revisar, actualitzar i neteja d’etiquetes i categories del Blog i productes anteriors a l’ebotiga. Relacionar entrades/productes entre ells.
  • Manteniment tècnic: actualitzacions plugins, temes, WP.
  •  Youtube: pujar vídeos AEM i afegir descripció general AEM i específica de cada activitat/vídeo, amb enllaços relacionats.
  • Coordinació del web amb la resta d'elements de comunicació: newsletter, xarxes, whatsapp AEM i premsa, si escau.
TASQUES DE SECRETARIA/ADMINISTRACIÓ Socis
  • Atenció al Soci i al no Soci
  • Captació de socis
Administració
  • Gestió de documents (organització, redacció, enviament i arxiu)
  • Coordinació i gestió d’agenda d’activitats  Planificació i gestió de la comunicació d’activitats Activitats (cursos, conferències, jornades, estudi 360º, viatges i visites)
  • Gestió d’organització d’activitats (planificació, execució i seguiment)
Publicacions
  •  Captació de publicitat
Publicació anual
  • Coordinació de textos
REQUISITS
  • Domini alt del català i castellà parlat i escrit
  • Domini Microsoft Office
  • Domini de WORDPRESS frontend i backend i del seu entorn: Elementor, Woocommerce, WPML. Creació de contingut i manteniment d'aquest i del lloc web.
  • Es valoraran altament coneixements HTMP, PHP, CSS, marketing digital i posicionament SEO
  • Coneixements d’Eslastic  Email (o plataforma d’emailing similar)
  • Valorable anglès B2
HORARI
  • Jornada parcial. Matins, de dilluns a divendres, de 09.00 h a 13.00 h
  • Contracte de substitució. Període temporal
  • Inici: setembre 2022
Enviar CV’s i, si escau, carta de recomanació, a info@estudidelmoble.com  

La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.

   [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies