Benvingut al Grup de Joves Estudiants!

Josep Espín,

Benvingut al Grup de Joves Estudiants!


Estàs estudiant el Grau en Publicitat i Relacions Públiques i encara no estàs afiliat al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya? A què esperes?

A partir del moment en el qual comences a cursar el Grau, ja pots gaudir de l’avantatge que suposa estar afiliat a la nostra entitat i de manera totalment gratuïta, no perdis el temps i aprofita-ho des del primer moment.

Gràcies al Col·legi podràs participar de forma activa en el nostre sector, tindràs l’oportunitat d’assistir a xerrades gratuïtes i cursos sobre temes d’actualitat, podràs registrar els teus projectes per protegir la teva creativitat, optaràs a ofertes de la Borsa de Treball, entre molts altres avantatges.

I a més, si ja t’has graduat no et preocupis, durant els primers dos anys de carrera professional des del Col·legi et brindem l’oportunitat de formalitzar el teu estat a “col·legiat” pagant només el 50% de les quotes; tenint sempre l’exempció de pagament en el cas que no tinguis l’oportunitat d’introduir-te en el món laboral.

Ja ho veus! Al Col·legi tot són oportunitats, no t’ho pensis més... Tens la porta oberta!

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies