COMPLET! Curs: Com fer créixer el teu negoci

Josep Espín,

COMPLET! Curs: Com fer créixer el teu negoci


COM FER CRÉIXER EL TEU NEGOCI, L'EMPRESA ON TREBALLES, O LA DEL TEU CLIENT. Transformació digital sí, però no ho és tot. Marc Cortés, ens explica en aquest VÍDEO de què va el curs. Descobreix què ens diu!   Dirigit a professionals d’agències, anunciants, startups, consultores…

– Com detectar les necessitats i oportunitats de creixement. – Com aplicar i accelerar la transformació digital. – Com fer l’empresa més competitiva i disruptiva. – Com involucrar al personal de l’empresa.

Professor: Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, consultora especialitzada en transformació digital i creixement de negoci.

Data:  dijous, 7 de febrer de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (València 227, Barcelona)

Places limitades: 20, per ordre d’inscripció.

Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 €

Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.

EL COL·LEGI APOSTA PER FORMACIÓ DE QUALITAT

Posem en marxa el servei de formació, mitjançant una oferta de cursos concentratspràctics i de primera qualitat tant en contingut com en professorat.

La formació és una de les principals demandes dels professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Per aquest motiu considerem que és fonamental oferir una formació de màxima qualitat, amb el millor planter de professors possible format per destacats professionals en cada àmbit de la professió, i amb les temàtiques més rellevants per adquirir i actualitzar els coneixements necessaris per ser els millors professionals.

Òbviament, els col·legiats gaudiran d’unes condicions immillorables perquè puguin aprofitar aquest servei al màxim. En funció de la demanda, els cursos podran evolucionar en format i durada.

A continuació resumim les principals característiques d’aquests cursos:
  • QUAN: el primer dijous de cada mes, de 14 a 16 h.
  • ON: a la seu del Col·legi (Carrer València 227, Barcelona).
  • PROFESSORAT: professionals reconeguts del sector per garantir la millor qualitat dels continguts.
  • TEMÀTIQUES: les més importants i necessàries del sector, triades segons les demandes dels col·legiats i les valoracions de la Comissió de Formació de la Junta de Govern.
  • PLACES: limitades a 20 per ordre de petició.
  • PREUS: 20 € col·legiats i 50 € no col·legiats.
  • DIPLOMA ACREDITATIU: al final del curs, tots els assistents rebran un diploma del Col·legi signat per la seva Degana acreditant l’aprenentatge dels continguts impartits.
  I EL MILLOR ÉS QUE COMENCEM RÀPID! JA ET POTS APUNTAR AL PRIMER CURS!    

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies