Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi

Josep Espín,

Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi


Ahir, dia 15 de gener de 2015, els alumnes de l’Escola Superior de Relacions Públiques (estudiants de 4rt curs de publicitat i relacions públiques) van presentar els seus treballs de fi de grau a l’Aula Magna de la UPC. Una jornada plena de creativitat, nervis i entrega.

Dos grups van elaborar les seves propostes de campanya per al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

Com a representats del Col·legi van assistir a l'acte en Ton del Pozo, degà i en Jordi de Miquel, vicedegà de publicitat.

 

L’objectiu de la campanya per ambdós equips era aconseguir més col·legiats mitjançant la comunicació.

El grup SETTEL va presentar el seu projecte de campanya enfocat en  relacions públiques. Un projecte que es centrava en com el Col·legi podia arribar a un públic molt concret, els universitaris, amb el plantejament de diferents accions que seguien la mateixa línea.

DSC_0004

Membres de SETTEL exposant. Alex Carcassona, Aleix Brias, Guillem Cañas i Arnau Ametlla.

Per altra banda, l’equip de VANISH&Co. va exposar als membres del Col·legi una campanya de publicitat. El seu eix creatiu es basava en el concepte de: Ja ets un dels nostres, creatiu. La seva proposta va destacar i sorprendre per la originalitat que desprenia.

DSC_0023
Presentació de VANISH&Co. Andrea Elvira, Rosa Arcas, Oscar Ribas i Bernat Montes.

Durant les dos presentacions es va respirar molta professionalitat. Tan SETTEL com VANISH&Co. van demostrar que són universitaris ben preparats per al que els hi espera quan d’aquí pocs mesos es graduïn.

Per últim, agrair als dos grups i a l’ESRP, l’esforç i la implicació que han invertit en aquests projectes.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies