Això és una paret pública! El crit del carrer

Josep Espín,

Això és una paret pública! El crit del carrer


Avui, 19 d'octubre de 2017 a les 19:30h, es realitza al Disseny Hub de Barcelona la inauguració de l'exposició "Això és una paret pública!" per David Torrents i Marc Martí. L'exposició inicia el Festival Marc Martí, l'any que es celebren el 40è aniversari d'existència, i reflexiona sobre l'ús de les tradicionals columnes publicitàries comunament conegudes com "pirulís". Aquestes columnes existeixen a Barcelona des de finals del segle XIX i en els últims anys han anat desapareixent de la via pública de la ciutat. En l'exposició, que compta amb la col·laboració de BCD, es vol reivindicar la importància d'aquests elements de mobiliari urbà, explicant un aspecte poc conegut: aquestes columnes són públiques a Barcelona i per fer-ne ús no cal demanar permís a ningú. Són «parets» públiques reservades a la ciutadania. Un fet que la majoria de la població desconeix. En aquest marc, s'ha convidat a set dissenyadors a fer una intervenció per expressar la importància d'aquest element urbà. Els dissenyadors que exposaran seran Mario Eskenazi, Twopoints.net, Andreu Balius, Raúl Goñi, David Ricart, Ladyssenyadora i David Torrents & Jacqueline Molnár. A més a més, Marc Martí situarà a l'espai del Disseny Hub Barcelona vuit rèpliques de les columnes dissenyades per Tonet Sunyer sobre la base dels seus plans de 1991. Amb l'exposició es vol recordar que als carrers tothom té dret a penjar cartells per expressar la seva opinió i a Barcelona els «pirulís» són els espais dedicats a aquest acte. La mostra vol reivindicar també la importància del cartell en una ciutat mediterrània com Barcelona, on els missatges d'expressió col·lectiva són constants en l'àmbit urbà. Una altra de les funcions de l'exposició serà activar la connexió entre museu i carrer per explicar la realitat del cartell contemporani. L'exposició es podrà visitar des del 20 d'octubre fins al proper 12 de novembre a l'edifici Disseny Hub Barcelona.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies