Això és una paret pública! El crit del carrer

Josep Espín,

Això és una paret pública! El crit del carrer


Avui, 19 d'octubre de 2017 a les 19:30h, es realitza al Disseny Hub de Barcelona la inauguració de l'exposició "Això és una paret pública!" per David Torrents i Marc Martí. L'exposició inicia el Festival Marc Martí, l'any que es celebren el 40è aniversari d'existència, i reflexiona sobre l'ús de les tradicionals columnes publicitàries comunament conegudes com "pirulís". Aquestes columnes existeixen a Barcelona des de finals del segle XIX i en els últims anys han anat desapareixent de la via pública de la ciutat. En l'exposició, que compta amb la col·laboració de BCD, es vol reivindicar la importància d'aquests elements de mobiliari urbà, explicant un aspecte poc conegut: aquestes columnes són públiques a Barcelona i per fer-ne ús no cal demanar permís a ningú. Són «parets» públiques reservades a la ciutadania. Un fet que la majoria de la població desconeix. En aquest marc, s'ha convidat a set dissenyadors a fer una intervenció per expressar la importància d'aquest element urbà. Els dissenyadors que exposaran seran Mario Eskenazi, Twopoints.net, Andreu Balius, Raúl Goñi, David Ricart, Ladyssenyadora i David Torrents & Jacqueline Molnár. A més a més, Marc Martí situarà a l'espai del Disseny Hub Barcelona vuit rèpliques de les columnes dissenyades per Tonet Sunyer sobre la base dels seus plans de 1991. Amb l'exposició es vol recordar que als carrers tothom té dret a penjar cartells per expressar la seva opinió i a Barcelona els «pirulís» són els espais dedicats a aquest acte. La mostra vol reivindicar també la importància del cartell en una ciutat mediterrània com Barcelona, on els missatges d'expressió col·lectiva són constants en l'àmbit urbà. Una altra de les funcions de l'exposició serà activar la connexió entre museu i carrer per explicar la realitat del cartell contemporani. L'exposició es podrà visitar des del 20 d'octubre fins al proper 12 de novembre a l'edifici Disseny Hub Barcelona.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies