Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques

Josep Espín,

Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques


Iniciem activitat digital en 2001 i actualment oferim serveis de: Disseny i Desenvolupament web, Plataformes a mesura, Publicitat Online: Campanyes SEM Push & Pull, SEO, Campanyes i gestió en xarxes socials, email Màrqueting, presència de marca en mitjans, imatge corporativa, publicitat display en mitjans afins. Per a donar suport a les accions de Màrqueting i Comunicació busquem una persona que vulgui implicar-se en els variats projectes de la nostra agència com una persona més en l'equip. Pensem en una persona que sàpiga organitzar-se i que assumeixi responsabilitat en la seva parcel·la de treball. ja que són projectes per a clients reals. S'encarregarà de: Donar suport a l'equip en totes les tasques (xarxes socials, blogs, presentacions, redacció continguts temàtics, textos emailing, etc.) Recerca de mercat i cercador de promocions a través Internet Alta domini de Microsoft Office sobretot Power Point i Excel. Alt domini d'ús de xarxes socials Amb perfecte domini de l'espanyol escrit i parlat Persona organitzada i estructurada / Treballadora / Dinàmica / Que no tingui por de parlar per telèfon / Si pot ser amb experiència mínima. Persona capaç de complir un timing setmanal de tasques estipulat Persona motivada a aprendre, conèixer el funcionament d'una agència i col·laborar en equip. Preferiblement resident a Barcelona Conveni universitari de 6 mesos de durada prorrogable. Jornada de 5 hores durant els matins Alta en la Seguretat Social Enviar CV a: janalarcon@grupobit.com[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies