Agència de comunicació busca executiu de comptes

Josep Espín,

Agència de comunicació busca executiu de comptes


Descripció del lloc de treball / tasques
  • Redacció de notes de premsa i gestió de mitjans.
  • Redacció de continguts web dels comptes assignats i dels propis.
  • Disseny de l’estratègia en XXSS dels comptes assignats així com la seva gestió i dinamització.
  • Reporting mensual i mesura de KPI’S.
  • Calendarització i gestió de continguts.
  • Organització i participació en els actes organitzats per l’agència.
  • Atenció al client: resposta a les necessitats, gestió de canvis, etc.
  • Gestionar, fidelitzar i oferir nous serveis als nostres clients.
  • Recerca i presentació de licitacions.
  • Elaboració i presentació de propostes i pressupostos.
  • Gestió de campanyes de comunicació, publicitat i patrocini.

Requisits i competències

  • Experiència mínima de 2 anys en agència de comunicació o similar.
  • Formació: Llicenciatura-Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
  • Alta capacitat organitzativa.
  • Capacitat de redacció de continguts i notes de premsa.
  • Domini de català, castellà i anglès.
  • Coneixement de Wordpress.
  • Coneixements en publicitat en xarxes socials i Google adwords.
  • Domini del paquet MS Office.
  • Excel·lent comunicació oral i escrita.
S’ofereix
  • Horari laboral: jornada completa.
  • Remuneració segons les capacitats i experiència.
  • Contracte o possibilitat de col·laboracions puntuals.
  • Lloc de treball: Barcelona
Per a poder participar en els processos de selecció, cal que envieu el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència: Executiu de comptes[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies