Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Acte de lliurament VI Premi Prat Gaballí


El passat dimarts 5 de maig, va tenir lloc a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, el lliurament del  VI Premi Prat Gaballí de foment de la recerca en publicitat i relacions públiques a les doctores Silvia Sivera i Elisenda Estanyol.

Els encarregats d’entregar aquest premi a l’acte van ser el Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, i el Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. El Dr. Ferran Lalueza, director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació va donar la benvinguda i va conduir l'acte.

Després que el Dr. Lalueza donés la benvinguda, el degà del Col·legi (com a representant de la institució que organitza aquest premi) va agrair la seva presència a tots els assistents i també la tasca exercida pels membres del jurat del premi. En especial va donar les gràcies a les dues guardonades per les importants aportacions que han fet al sector de la comunicació amb els seus respectius projectes.

A continuació cadascuna d’elles va exposar un breu resum de la seva tesi.

La Dra. Silvia Sivera, va parlar sobre  el concepte del rumor en el seu treball: “Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria”.

En el seu discurs va destacar: "Per això, rebre el reconeixement del col·legi professional al qual pertanyo és, per a mi, el millor dels premis. I encara més, quan aquest col·legi està representat per un jurat d’una solvència i prestigis professionals indiscutibles. Que saben com és de difícil tenir idees, vendre-les i fer-les realitat."
premisilvia
 El magnífic Dr. Josep A. Planell Estany, rector de la Universitat Oberta de Catalunya, entregant a la Dra. Silvia Sivera el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Publicitat.
Tot seguit la Dra. Elisenda Estanyol,  va agraïr a: "tots els professionals de les relacions públiques que van accedir a ser entrevistats, tots ells directius amb agendes molt plenes però que van obrir-me les portes a conèixer com s’organitzen internament i com gestionen les seves agències".

En el seu treball: “Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”, remarca que el paper que juga aquest element, sent molt més important del que es pensa.

premielisenda

El Sr. Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, entregant a la Dra. Elisenda Estanyol el VI Premi Prat Gaballí en l’àmbit de Relacions Públiques.

També es va fer referència al Dr. Victor Curto per el seu accèssit en publicitat amb el treball: “Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas.”

Després de la intervenció de les guanyadores i l'entrega dels premis, el Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Dr. Josep A. Planell Estany va concloure l'acte. Tot seguit es va oferir una copa de cava.

Més imatges de l'acte

Pots consultar el resum de les dues tesis fent clic a sobre de les portades:

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies