#7. Design thinking!

Josep Espín,

#7. Design thinking!


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #7. Design thinking! Dijous, 21 de setembre de 2017 a les 09.00 h Check-in d'assistentes de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció aquí. El "design thinking" s'ha erigit en els últims temps com a eina de gran utilitat enfocada a fomentar la innovació en les organitzacions d'una manera eficaç i amb èxit. Això es deu al fet que, gràcies a la seva aplicació, es generen importants beneficis en el disseny de solucions, permetent a les empreses obtenir millors resultats en la seva comercialització. - posant al client en el centre de la presa de decisions. Així, el "design thinking" es presenta com una metodologia per desenvolupar la innovació centrada en les persones, oferint una lent a través de la qual es poden observar els reptes, detectar necessitats i, finalment, solucionar-les. En altres paraules, el "design thinking" és un enfocament que se serveix de la sensibilitat del dissenyador i el seu mètode de resolució de problemes per satisfer les necessitats de les persones d'una manera que sigui tecnològicament factible i comercialment viable. Aquesta sessió comptarà amb la presència de Merce Piera, vocal Junta de Govern del Col·kegi, com a moderadora, Maria SantolariaVenture Design d'InnoCells, Anna Ripoll, CEO and Experience designer a Intuitiva, David Vilella, mSchools manager a GSMA . Maria Santolaria (@msantolaria). Maria Santolaria  es Head of Venture Design a InnoCells, eix de nous negocis digitals de Banc Sabadell. Anteriorment, fou la responsable d'Human-Centered Innovation del Banc Sabadell, on va liderar projectes per impulsar la cultura del disseny. Així mateix, abans de treballar a Banc Sabadell, va treballar a Fjord Madrid i Smart Design San Francisco, ambdues empreses premiades en consultoria de disseny i innovació. Abans de traslladar-se a San Francisco, va treballar a Infonomia, una de les principals empreses de consultoria d'innovació d'Espanya. També és la responsable de TEDxYouth @ Barcelona i cofundadora de TEDxBarcelona. Alguns dels seus clients han estat: Microsoft, Samsung, HP, Huawei, Sanitas, Santander i Fundació La Caixa. Posseeix diplomes pels seus graus i màster cursats a la UAB (Barcelona), Universitat Ramon Llull (Barcelona) i CCA (San Francisco) i ensenya Design Thinking a diverses escoles i organitzacions i mentors d'algunes start-ups. Anna Ripoll (@annaripollb). anna_ripoll"M'agrada parlar i entendre a les persones, saber què és el que realment necessiten, pensen, esperen i desitgen. Aquesta curiositat és la base per fer la meva feina: ajudar a empreses i institucions a conèixer millor els seus clients per oferir-los serveis i productes amb ànima, que connectin directament amb les seves emocions, però que a la vegada siguin rendibles i alineats amb els seus objectius estratègics". Així, és com es descriu a ella mateixa. El 2007 va fundar Intuitiva (intuitiva.com) des d'on fan projectes per empreses i institucions com Danone, CaixaBank, Generalitat de Catalunya, FC Barcelona, Gas Natural, Universitat Oberta de Catalunya, IESE Business School i col·laboren amb consultores com IBM, Fjord (Accenture) i Hewlett Packard (HP). David Vilella (@DdVilella). david_linkedinLlicenciat en administració i direcció d'empreses per la UB, Media MBA per la universitat Ramon Llull i màster en creació multimèdia i serious games per La Salle. Durant uns anys va treballar en projectes relacionats amb la televisió, el cinema i el teatre musical. En una segona etapa professional va decantar-se per projectes lligats a la innovació oberta i els living labs. Actualment, treballa per la GSMA i desenvolupa diverses iniciatives de mSchools com Toolbox, Mobile History Map i EduHack.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies