6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat

Josep Espín,

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat


Dimarts, 21 de novembre de 2017. La Pedrera de Barcelona. (Provença, 261-265) Els membres del Col·legi disposaran d'un 30% de descompte a la tarifa d'inscripció. No et perdis aquesta oportunitat! La Jornada Internacional de mitjans de proximitat, organitzada per l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació AMIC, tractarà sobre conceptes com les tendències i la innovació digital, el nou periodisme, les relacions amb l'audiència o l'evolució del periodisme teòric. El mapa dels mitjans de comunicació arreu del món està canviant ràpidament i els mitjans d’informació de proximitat guanyen lideratge informatiu davant els grans mitjans tradicionals. A nivell mundial, EEUU i els països nòrdics són les zones més avançades del sector. Per aquest motiu, a aquesta sisena edició de la Jornada es convidaran experts d’ambdues regions per a conèixer de primera mà com han passat aquests anys de canvis tecnològics, com veuen el futur de la premsa de proximitat, quines han sigut les seves experiències i quines oportunitats visualitzen al sector. Hi participaran com a ponents Damian Radcliffe, Carmina Crusafon, Rosalía Lloret, Genís Roca, Sílvia Majó, Pepe Cerezo, Ismael Nafría, Eva Domínguez, Lars Rosenblad, Andreu Casero i Lluís Costa. L’experiència internacional es veurà reforçada per la presentació del projecte “Aula d’Innovació i Creativitat per a mitjans de proximitat”. Aquest projecte és resultat del primer premi de recerca de l’AMIC que va guanyar la Dra. Carmina Crusafon amb la proposta d’analitzar els casos d’èxit en models de negoci d’empreses editores de mitjans de proximitat en tres mercats internacionals (EEUU, Gran Bretanya i França). Pots trobar més informació a la pàgina oficial de Jornada Internacional de mitjans de proximitat Amic Media. Si ets professional, inscriu-te aquí. Si ets estudiant, inscriure't aquí. Pots trobar el programa complet al següent enllaç. [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies