#5. Narrativa transmèdia

Josep Espín,

#5. Narrativa transmèdia


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar.  Dijous, 25 de maig  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)  
Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest cinquè esmorzar mirarem d'aprofundir com aquesta idea està canviant la manera que tenim de comunicar davant la nostra audiència. Has començat a llegir un post a un blog, has continuat veient un vídeo i finalment has pujat una imatge relacionada a una xarxa social per compartir aquesta experiència amb els teus amics? Si és així has participat directament del que s’anomena narrativa transmèdia.
Aquesta sessió comptarà amb la presència de Marc Puig, vocal del Col·legi com a moderador, David Pueyo, Director de projectes transmedia d'Arena, Oriol Jara, guionista i director de programes a Minoria Absoluta i Patrick Torrent, Director Executiu de l'Agencia Catalana de Turisme, que analitzaràn les claus, com funciona i quins son els nous rols del que configura aquesta nova manera de comunicar.
David Pueyo (@thepueyo).
Director d'Estratègia i Transmèdia d'Arena on lidera projectes estratègics de Transmèdia, promou activacions i campanyes basades en continguts que combinen digital i tradicional connectant diversos punts de contacte, tecnologia, data i continguts . És l'encarregat de l'àrea que idea i desenvolupa projectes de Branded Content i publicitat nativa a Arena i un gran seguidor de Pixar. És també professor de Complot, ESERP, de l'Institut Internacional de Marketing i de Inesdi. Oriol Jara (@orioljara). Es Guionista i director de programes. Actualment treballa a Minoria Absoluta, on es Creatiu en Nou Formats i Guionista dels programes de TV3 Polònia i Crackòvia. És soci de l'agència de guionistes 12 monos. És autor de tres llibres: Padre. El último mono, Lo que vendría a ser la historia de España de Planeta i Kim Jong - un estimat diari.  Ha sigut redactor d'informatius a Catalunya Ràdio i COM Ràdio. Actualment col·labora al digital El Món i a la revista Esguard. Patrick Torrents (@boldisenc) És el Director Executiu de l'Agència Catalana de Turisme, on ha impulsat activament la definició de dos Plans Estratègics del Turisme a Catalunya (2005-2010 i 2013-2016) i del primer Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya (2013-2015). Va ser Secretari Permanent de la Fundació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i patró entre 2009 i 2011. Ha estat ponent i organitzador de diversos simposis, seminaris, jornades i fòrums dedicats al turisme i al seu màrqueting. Des d’octubre del 2015 presideix, en representació de Catalunya, la xarxa Necstour (Network of European Region for Sustainable and Competitive Tourism ) basat a Brussel-les, agrupant 33 regions turístiques i 37 organitzacions associades.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies