2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.

Josep Espín,

2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.


Torna el Concurs d'Art vs Copy amb el qual podràs guanyar una Beca 100% en cursos de 3 mesos de direcció d'Art o Redacció Creativa que comencen a l'abril de 2018. A la primera edició els Copys es van imposar, en aquest 2º Round els Arts van amb tot per la revenja. Com participar? – Hauràs d'explicar què representa per a tu “la Creativitat”. Demostra-ho de la manera que millor sàpigues i converteix-te en un #Comploter completament gratis. – Si vas amb els Arts, representa-ho amb imatges. Si vas amb els Copys, hauràs d'utilitzar les paraules (no més de 1.000). Sigues creatiu i tindràs més possibilitats de guanyar! – Si fas un vídeo, puja-ho al teu compte de YouTube i posa-ho en format OCULT. Si es tracta d'una gràfica, envia-la a l'e-mail  que indiquem en el següent punt. No hauria de pesar més de 2MB. – Envia el teu enllaç o gràfica a aquest email amb l'assumpte: “Vaig amb els Copys”, en cas que juguis per a aquest equip o “Vaig amb els Arts” en cas que el teu siguin les imatges. Tindràs temps d'enviar la teva peça fins al 02 de Febrer de 2018 a les 23:59h (GMT+1). – El 05 de Febrer de 2018 es donarà a conèixer el guanyador de la Beca 100% per al Curs Direcció d'Art o Redacció Creativa. Més info al link[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies