#14. L'exterior avui: reptes i futur.

Josep Espín,

#14. L'exterior avui: reptes i futur.


#14. L'exterior avui: reptes i futur. Dijous, 28 de juny de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert  (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Pots confirmar la teva assistència en aquest enllaç Cartells, opis, banderoles, valles,... elements de publicitat exterior que conviuen amb nosaltres, amb les ciutats; que ens inspiren, que ens interpelen, que ens animen a dur determinades accions... La publicitat exterior és un dels mitjans més antics del món publicitari; la seva aparició va ser anterior a la ràdio, la televisió i per suposat al cinema i internet. A més, és un dels mitjans més efectius: la trobem a tot arreu i impacta en un moment en que les persones estem receptives, mentre ens movem per la ciutat i/o en grans esdeveniments on ens acompanyen. És un fet que la publicitat en general ha de fer front als reptes que suposen els avenços tecnològics. I la publicitat exterior no és una excepció. L'exterior necessita altes dosis de creativitat combinades amb una aposta per fer publicitat amb l’us de les noves tecnologies, com pantalles i banderoles led o mapping en edificis, o enginyoses accions de crossmedia. Amb tot, és possible generar engagement a través del big data que permeten crear suports digitals a exteriors? de quina manera?, a través d'accions crossmedia podrem interactuar amb els nostres clients/usuaris on la primer font de l'impacte és un element exterior? quines són les tendències de comunicació d'exteriors en altres països?, quin paper hi juguen les administracions públiques, què entenem per contaminació visual? El proper 28 de juny donarem resposta a aquestes i d’altres qüestions a la sessió moderada per Marc Martí, vocal del Col·legi en la que comptarem amb Juli Capella, director de l'estudi Capella García Arquitectura, Jordi Montanyà, Cap del Departament d'Usos del Paisatge de l'Ajuntament de Barcelona i Tania Cavada, directora de Màrqueting de JC Decaux España. Juli Capella, @julicapella Arquitecte, director de l’estudi Capella Garcia Arquitectura. Co-director del Post-grau en disseny de bars i restaurants de l’escola Elisava. Va ser director de les revistes de disseny Ardi i Domus. És autor de llibres com “Nou Disseny Espanyol”, “Arquitectures diminutes” o “Així neixen les coses”. Entre les seves obres d’arquitectura destaca l’hotel Omm a Barcelona. En el camp de l’interiorisme, els restaurants de Jaleo, Minibar i ChinaCHilcano per a Jose Andrés a EEUU. Va ser president del FAD (Foment de les Arts i el Disseny), promotor de l’Any del Disseny 2003  i membre del Consell de la Cultura i les Arts (Generalitat de Catalunya).   montanya-rodoJordi Montanyà, @JordiMontanya Advocat. Cap del Departament d'Usos del Paisatge de l’Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida. Especialitats: Gestió pública de la publicitat exterior. DOOHA. Membre d’ATENES de juristes pels drets civils.     taniaTania Cavada@taniacavada Directora de màrqueting JC Decaux España Professional del màrqueting amb més de quinze anys d’experiència en l’entorn digital i tecnològic tant en empreses com FON, start-up de base tecnològiques finançades per Google i Skype, NH Hotels o JCDecaux; com en agencies de publicitat creativa. Perfil híbrid amb una perspectiva integrada de la comunicació i pensament estratègic orientat al negoci, apassionada de la tecnologia com a motor de canvi i del pensament digital tant per a la gestió com per al desenvolupament d’estratègies de màrqueting, amb excel·lència, creativitat, talent i negoci com aspectes clau per a l’èxit. Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir la informació sobre els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i els vídeos a través dels següents enllaços: #13. Music Inspiration: màrqueting, comunicació i estratègies de la indústria musical #12. Social Media Marketing on Retail! #11. Valors de marca. Marca amb valors #10. Continguts col·laboratius: el poder de la co-creació a l'era digital.  #9. Platform revolution #8. Sponsored Experiences #7. Design Thinking! #6. La comunicació en l'era de la postveritat #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar #4. Influencers: Mite o realitat #3. Transformació digital i multicanalitat #2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. #1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies