#13. Music Inspiration

Josep Espín,

#13. Music Inspiration


#13. Music inspiration: màrqueting, comunicació i estratègies de la indústria musical Dijous, 31 de maig de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te aquí

Internet i les plataformes digitals han canviat la forma en què consumim la música actualment. Si abans passava per la compra de vinils, Lp’s, cassets i més tard, cd’s, tot això va canviar amb l’arribada de les noves tecnologies.

I si el consum de música ha canviat, també ho ha fet la forma en què grups i artistes distribueixen i promocionen les seves creacions. La relació amb els mitjans i la seva repercussió conviuen ara amb blogs, revistes online i ràdios digitals, amb retransmissions en viu, les plataformes digitals com Spotify, YouTube  i per descomptat amb les xarxes socials.

Com interaccionen els artistes amb els seus fans a través de Facebook, Twitter i Instagram? Com es transforma aquest vincle en vendes? S’han convertit els concerts, la música en viu i la participació en festivals en la principal font d’ingressos? És més fàcil promoure la teva música ara, però és també més difícil per la major competència? Quin paper hi juguen els influencers?

El 31 de maig donarem resposta a aquestes i altres qüestions que puguin sorgir en la sessió moderada per Marc Puig, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, i ho farem gràcies a la participació de Marc Isern, de Vibra Comunicación; Tito Ramoneda, de The Project i Ruben Sierra, de La Pegatina.

 

Marc Isern, director de Vibra Comunicación i Codirector de Halley Records

És el director de Vibra Comunicación, una oficina de premsa que també desenvolupa estratègies de màrqueting per projectes culturals, sobretot de l’àmbit de la música. Actualment també és Co Director de Halley Records, un segell discogràfic creat amb dues altres empreses del sector musical, més relacionades amb el management d’artistes. Com a periodista Co dirigeix el programa “Casa Babylon” a iCatFM, ha estat cap de redacció de la revista Enderrock i col·laborador a mitjans com RAC1, Radio4, Cáñamo, diari Avui, El Periódico de Catalunya o La Banda Elàstica.

Marc Isern ha treballat amb artistes com La Pegatina, Txarango, Joan Dausà, Sopa de Cabra i Els Catarres, entre molts d’altres. També treballa per festivals com Black Music Festival i Strenes de Girona, Acústica de Figueres, Clownia de Sant Joan de les Abadesses, etc.

tito-foto-rodona Tito Ramoneda, president The Project

És president de The Project, empresa fundada l’any 1988 per Juan Roselló i ell mateix. L’any 2004 es va incorporar Iñaki Martí, convertint-se en una de les principals promotores de concerts del país. Com a president de la companyia afronta el repte de l’expansió internacional dels seus continguts empresarials.

Fins a l’any 1984, Tito va estudiar piano i llenguatge musical a l’Aula de Música Moderna i Jazz, al Taller de Músics de Barcelona. Posteriorment s’inicià en el camp de la producció de concerts com a soci de Doctor Music. Desenvolupà diferents projectes de jazz, portant a Barcelona a grans del jazz com Miles Davis, George Benson, etc.

Tito Ramoneda treballa intensament per millorar el sector de la música en directe com indústria cultural en majúscula, i ho fa formant part de diferents juntes i comissions tant d’associacions professionals com de plataformes institucionals. És vicepresident d' APM (Associació de Promotors Musicals).

ruben-foto-rodona Ruben Sierra, fundador del grup La Pegatina

Rubén Sierra, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, fundador del grup de música català La Pegatina, és el responsable de les estratègies i la comunicació de xarxes del grup. Dj com a Ninhodelosrecaos i coodirector del programa de ràdio "Casa Babylon" d' iCat FM amb Marc Isern.

Professor de xarxes al Cabal Musical del Taller de Músics durant dos anys i conferenciant al SAE Institute (Bcn),  Music Mentoring, Fundación d'Autor a l'SGAE o a les Cases de la Música de Catalunya entre d'altres.

Inscriu-te aquí

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies