080 Barcelona Fashion - FEB.2015

Josep Espín,

080 Barcelona Fashion - FEB.2015


La primera setmana de febrer arranca la passarel·la 080 Barcelona Fashion, el certamen de moda impulsat per la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) amb la finalitat de establir Catalunya com un referent en la producció/disseny de moda i contribuir a la seva internacionalització.

Al llarg de quatre dies (del 2 al 5 de febrer), més d’una trentena de dissenyadors i marques presentaran les seves propostes per la temporada tardor-hivern 2015-2016.

La 15ª edició de la 080 ve acompanyada de moltes novetats. La més destacable és la nova ubicació, que es tracta del Museu Marítim-Drassanes Reials situat al centre de Barcelona. Simultàniament a la ciutat es podran trobar diversos espais, a part de la passarel·la, on s’exposaran prendes, com: la Open Area i altres mercats.

Per altra banda, la 080 té una altra finalitat: potenciar el talent emergent amb el Premi Nacional de la Generalitat de Catalunya al Disseny Emergent 080 Barcelona Fashion. Un premi de 20.000€, que el que vol és reconèixer el talent dels dissenyadors desconeguts que desfilen a la passarel·la, mentre la marca guanyadora incrementa la seva notorietat.

No et perdis la 080, una de les setmanes més glamuroses on regnarà el disseny i la creativitat.

Per a més informació consulteu la web de la 080 Barcelona Fashion.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies