Premis Impacte 2018! Tancades les votacions

Josep Espín,

Premis Impacte 2018! Tancades les votacions


Campanyes finalistes de les tres categories dels Premis Impacte 2018!

La gala dels Premis Impacte és l'esdeveniment referent en el sector de la publicitat, el màrqueting, les relacions públiques i la comunicació de Catalunya, i  es celebrarà el proper 10 de juliol a les 19.30h a l'Espai Pujades 350. Aquests guardons pretenen reconèixer les campanyes publicitàries més destacades i impactants que s'han fet a Catalunya, i coincideixen també amb la Festa d'Estiu del Col·legi, un punt de trobada per acomiadar aquest curs dels professionals del sector. Aquest any les campanyes finalistes han estat: Categoria Comercial  

Categoria Social

mosaic-de-finalistes-social-01

Categoria Innovació

mosaic-de-finalistes-innovacio-01   El jurat d'aquest any ha estat format per Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona; Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey; Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona;  Genís Roca, president de Roca Salvatella Sam Júdez, directora general de DDB, Alba Roig, CEO  de Lewis ; Pere Guardiola, director comercial del grup Godó  i Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City. A més, com a novetat, aquest any hem inclòs al jurat la figura de l'estudiant becari. Enguany va participar Amelia Rodríguez de l'Escola Superior de Relacions Públiques. També, van formar part del jurat els membres de la junta de govern del Col·legi, Rosa Romà, degana; Marc Elena, secretari; Antonio Traugott, director del Col·legi i Alex Marquina. Qui són els guanyadors de l’edició del 2018? El dimarts, 10 de juliol, ho sabrem! El termini de votació ha finalitat!  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies