UVIC: Postgrau en Gestió de Start-Ups

Josep Espín,

UVIC: Postgrau en Gestió de Start-Ups


Postgrau en Gestió de Start-Ups (UVIC) Del 6 de març al 11 de juliol de 2015 Classes presencials els divendres, de 15:30h a 20:30h, i dissabtes, de 9:30h a 14:30h a Barcelona.

Actualment les empreses necessiten, cada vegada més, comptar amb professionals capacitats per desenvolupar nous models de negoci basats en la innovació i la tecnologia, especialment aquelles que sorgeixen d’entorns científics o que competeixen en indústries tecnològiques.

És per aquest motiu que en el postgrau que us presentem, impulsat per la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en col·laboració amb la SVBS Silicon Valley Business School, es tractaran aspectes com: els nous models de negoci, la creació de nous mercats, els aspectes legals, la preparació per a la inversió, les finances i la gestió de la tecnologia.

Però sobretot es centrarà en les noves metodologies de desenvolupament de start-up’s com el Design Thinking, l’Open Innovation, el Lean Start-Up, el Strategic Canvas o l’Estratègia Basada en Recursos.

Un curs semipresencial que té com a objectiu ensenyar com es poden convertir les idees i oportunitats tecnològiques en noves oportunitats reals de negoci.

INFORMA’T Calendari, matrícula, preus... i més informació en aquest enllaç. Si ho prefereixes també pots contacta amb la UVIC mitjançant aquest mail: infofc@uvic.cat

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies