#3. Transformació digital i multicanalitat

Josep Espín,

#3. Transformació digital i multicanalitat


El Mirador Indiscret La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #3. Transformació digital i multicanalitat  Dijous, 30 de març de 2017, de 9 a 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Inscriu-te

  El pròxim dijous 30 de març torna una nova sessió d'El Mirador Indiscret, la comunicació i el màrqueting sense embuts a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. L'acte finalitzarà a les 10.30 h. En aquest tercer esmorzar, posarem la nostra mirada a la transformació digital per veure com el canvi tecnològic està afectant les empreses que, si volen aprofitar els avantatges que ofereix l’entorn digital, es veuen obligades a fer un canvi en el model de negoci i els processos de treball i a l'hora se'ls obra un univers multicanal per afinar al màxim cada estratègia comunicativa. A la sessió, presentada i moderada per Ferdi Boloix, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarem amb Eduard Amiel, Digital Business Director de Publipress Media; Roger Sendra, strategy director Dentsu Aegis Network i Marta Catasús, Global Media Manager a Desigual . Eduard Amiel (@eduamiel) Digital Business Director a Publipressmedia (Grup Godó) responsable de màrqueting, programàtic, tràfic, operacions i AdTech. Va treballar a Havas Media amb experiència en OFF (sobretot TV) com ON. Ha treballat de la mà de grans anunciants com Danone, Gas Natural, Freixenet.. Especialista en transformació digital,  ha reorganitzat el departament publicitari digital del Grup Godó i la formació digital. . Màster en digital business a The Valley Digital Business School i MBA a ESADE. Roger Sendra (@RogerSendra) roger-sendra Strategy Director a Dentsu Aegis Network on desenvolupa i implementa plans estratègics i s’encarrega del desenvolupament de negoci a Barcelona. Professor de Digital Media Transformation al Institut Superior pel Desenvolupament d’Internet (ISDI) i d'estratègia de comunicació a ESADE. Marta Catasús (@marta_cata) marta-catasus Global Media Manager a Desigual on analitza, planeja i gestiona l'estratègia de mitjans (offline i online) de la marca per a mercats nacionals i internacionals, amb focalització a Europa.   Inscriu-te[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies