Premi Impacte Social

Josep Espín,

Premi Impacte Social


La campanya Tots tenim família, del Servei Català de Trànsit, guanya el Premi Impacte Social 2018

Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2018 de la categoria social 

El Servei Català de Trànsit va guanyar, en la categoria social, gràcies al seu espot Tots tenim família, un emotiu anunci que intenta pal·liar el nombre de víctimes a la carretera mitjançant el concepte de Visió Zeró

Tots tenim família. A la carretera víctimes 0 és la campanya del Departament d’Interior i el Servei Català de Trànsit que transmet un missatge clar i rotund: és inacceptable qualsevol pèrdua de vides humanes en accident de trànsit.

La campanya fuig dels elements recurrents en aquest tipus d’accions comunicatives i se centra en els sentiments i les emocions que tenen persones anònimes quan s’imaginen la pèrdua d’un ésser estimat per un accident de trànsit. Així mateix, condueix a la reflexió sobre la importància que tenen totes les víctimes i, per tant, a la necessitat de voler arribar conjuntament  a la Visió Zero assumint una responsabilitat compartida.

La campanya es va emetre per televisió, ràdio, premsa, internet i cinema. La productora encarregada de l'espot ha estat MegaTV

Els altres finalistes són:

  • Mossos d'Esquadra i Protecció Civil per la seva gestió de comunicació de crisi davant el 17A: La gestió comunicativa durant els atemptats del 17 d’agost del 2017 a Barcelona i Cambrils va rebre els elogis de ciutadans i polítics.
  • Fundació Abertis, Suma tu Luz: És una campanya de conscienciació sobre el risc que suposa conduir després de consumir alcohol i altres drogues. Es va iniciar amb una acció, anomenada El Apagón que va consistir en paralitzar dues discoteques de Madrid i Barcelona per a reproduir un vídeo on es parlava de les fatals conseqüències que podrien tenir si conduien havent pres alcohol o altres substàncies.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies