Sessió gratuïta de coaching per a professionals de la comunicació

Josep Espín,

Sessió gratuïta de coaching per a professionals de la comunicació


Desenvolupament personal

  • Vols un canvi però no saps cap a on?
  • Saps què vols però no saps com fer-ho?
  • Potser, saps quin canvi vols i saps com fer-ho, però no comences?

El Col·legi ofereix servei de Coaching per a aquelles persones que vulguin iniciar un procés de comunicació i treball que les hi permeti, amb l'ajuda d'un entrenador, fixar metes i objectius, crear el seu propi pla d'acció i en el camí desenvolupar i millorar habilitats professionals.

Les persones interessades disposaran de 30 minuts d'una sessió exploratòria per definir entre tots dos la idoneïtat de començar un procés de coaching que permeti el canvi desitjat. Les sessions es faran el primer divendres de cada mes a la seu del Col·legi, de 9 a 10 del matí.

Mercedes Piera, professional de les Relacions Públiques i experta en Protocol. Membre de la Junta de Govern del Col·legi. Trainer de Dale Carnegie. Coach one-to-one i grupal, especialitzada en professionals de la comunicació.

Més informació: És imprescindible demanar hora per al servei. Ho podeu fer trucant al 93 451 30 69 o al 639 445 039. O bé per mail: erodriguez@colpublirp.com (Esther Rodríguez)[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies