#8. Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat

Josep Espín,

#8. Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat


El Mirador Indiscret La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #8 Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d’experiències i d'activació de marques a debat Dijous, 30 de novembre de 2017 a les 09.00 h Check-in de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Fes la teva inscripció aquí.

Més interacció i menys ensenyar el producte: el patrocini ha evolucionat per passar a ser una sofisticada tècnica de màrqueting i publicitat que va més enllà d’associar un esdeveniment a una marca. Perquè les marques volen connectar d’una manera més autèntica i concreta amb els seus públics. Perquè volen crear i proposar experiències úniques a través d’aquests esdeveniments.

Innovar a través de nous continguts personalitzats i a través de nous canals, tenint en compte l’explosió del màrqueting digital, s'ha tornat un factor clau per a les marques. Davant d'aquesta situació, s'han buscat noves opcions com per exemple que el públic participi en la creació de continguts i en la pròpia construcció de l’esdeveniment.

El 30 de novembre coneixerem quines són les tendències de l’activació de marques a través d’esdeveniments, per què les marques estan fent aquesta aposta i com ho fan.

Per això comptarem amb Carolina Montolío, vocal Junta de Govern del Col·legi, com a moderadora; Katia Colomer, Sponsorship director a l’agència MKTG; Sandra Solé, responsable d’Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona i Sergi Martinez, director de Màrqueting a Moritz Barcelona.

Katia Colomer 

Katia Colomer és, des de l’any 2011, Sponsorship director a MKTG Barcelona. Té una amplia experiència en estratègies de patrocini i captació de recursos de marques en territoris culturals, esportius, d’oci, etc.

És docent associada de manera on-line i presencial en el Máster i Postgrau de Gestió Esportiva al Johan Cruyff Institute de Barcelona i a la Universitat Pompeu Fabra.

Anteriorment, Katia Colomer havia treballat com a directora de comptes a Carat i a MediaCom Iberia.

És llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona.

Sandra Solé

sandrasole  

Sandra Solé és des de l’any 2010 la responsable d’Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona.

Compta amb 7 anys de trajectòria en un Festival Internacional que van viure més de 57.000 assistents en la seva 8a. edició a Barcelona, aconseguint connectar professionals de referència de cada sector,  treballant amb marques molt notòries de cada àmbit  oferint sempre un valor afegit pels assistents.

És diplomada per l’Escola Superior de Relacions Públiques de Barcelona especialitzada en Crisi Empresarial i Patrocinis.

  Sergi Martinez 

sergicaptura

Sergi Martinez és director de Màrqueting a Moritz. Està especialitzat en gestió de projectes de comunicació i màrqueting, gestió de comptes, planificació d'estratègies de comptes, comunicacions integrades (consumidor, B2B i canal de distribució) i desenvolupament de nous negocis.

Anteriorment va treballar 5 anys com a director de Màrqueting de la tònica Premium Fever-Tree (fent el llançament a Espanya i Portugal). També per agències de comunicació locals i multinacionals com Bassat Ogilvy, G2 Grey o Amida Comunicació, combinant projectes per a petits anunciants amb projectes internacionals a marques com Heineken, Unilever, Converse, Panrico o Bacardi.

És graduat en Publicitat i Relacions Públiques i postgraduat en Account Strategy Planning a la Universitat Ramon Llull. A més, ha realitzat un Executive Program a la EADA sobre Retail Management.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies