Resultats 20a enquesta AIMC usuaris Internet

Josep Espín,

Resultats 20a enquesta AIMC usuaris Internet


A finals de 1996, als inicis d'Internet a Espanya,AIMC va decidir dur a terme la primera Enquesta a Usuaris d'Internet, a través d'un qüestionari col·locat a la mateixa xarxa. L'estudi tenia com a principal propòsit conèixer amb detall el perfil de l'internauta així com els seus hàbits en l'ús d'Internet i va generar una àmplia repercussió entre tots els sectors –tant professionals com acadèmics– relacionats directa o indirectament amb l'ús i anàlisi d'Internet. Donat l'èxit i la bona rebuda obtinguts i a causa de les contínues peticions arribades des de diverses instàncies, s'han realitzat repeticions periòdiques, amb l'objectiu d'oferir una visió actualitzada del panorama d'Internet i la seva evolució al llarg del temps. Malgrat la dilatada trajectòria de l'estudi i el gran nombre d'edicions de l'enquesta ja celebrades, el nivell de participació que s'obté posa de manifest el gran interès que aquest estudi genera. A continuació, posem a la teva disposició els resultats  l'estudi: Infografia resum 20ª edició (octubre-desembre 2017)  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies