Putos Modernos a elXiringuito

Putos Modernos a elXiringuito


🌴 #elXiringuito #Afterwork #ELHUB
Les ments creatives de Putos Modernos


Hem tingut la sort de conversar amb Jorge Sandua, founder & everything director i Joan Alvares, director creatiu, les ments creatives de Putos Modernos. Quino Fernández, CEO d’AticcoLab i Mireia Amorós, Social Media Manager d’Aticco, a través de les seves preguntes, ens han permés conèixer una mica més qui s’amaga sota aquest nom tan suggerent. 😉


Descobrim que Putos Modernos és una agència de publicitat, és una marca que ven productes (agendes, calendaris, llibres…) i que actualment estan fent una sèrie per a una plataforma. Que la viralitat va sorgir amb el Puto Calendario, que va arribar a 8 milions de persones. Que sí que han buscat fer coses virals, però que no sempre passa. Que defineixen a Putos Modernos com una autoparòdia de la modernitat en si mateixa. I que no tenen la clau de l’èxit, però que potser és perquè són molt honestos, molt transparents i es riuen d’ells mateixos. Són molt perseverants, i potser aquí està la clau, perquè tenen fracassos, però no tiren la tovallola.


Estem segurs que tots els que han estat avui aquí hauran gaudit tant com nosaltres!elXiringuito ha seguit al terrat, amb copes, conversa i la millor companyia.


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies