Programa Premis Impacte

Josep Espín,

Programa Premis Impacte


PREMIS IMPACTE 2021 Programa de conferències Dimarts, 26 d'octubre EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya  
Hora Títol Intervenen
09.20 09.30 Inauguració

Rosa Romà, degana del Col·legi

Miquel Campmany, director dels Premis Impacte 2021

09.30 09.55 Ponència Luis Marqués, Google Media Director
10.00 10.25 Taula de debat Tecnologia experiencial que ven Jordi Saez, CEO de Clear Channer Pere Pérez, CEP Visyon Jorge Luna, Lukhiar Modera: Jaim de Haro, director general d'IPMark
10.30 11.25 Taula de debat Els continguts com a eix central de les marques Oscar Iniesta, soci director senior LLYC Modera: Pablo de Porcioles, Godó
11.30 11.40 COFFEE BREAK
11.45 12.10 Taula de debat Víctor Gutiérrez, president APG Carles Ortet, CEO fundador Zoopa Eva Conesa, socia i directora creativa ejecutiva Twoelf Modera: Sergi Nebot, Control
12.15 12.40 Taula de debat Albert Puig, director de màrqueting Hotels Riu Xavier Berneda, CEO de Munich Marta Gil, director de màrqueting i digital BricoDepot Modera: David Centol, director de Comunicació 21
12.45 13.10 Ponència Posa el teu Dircom a dirigir el negoci de dades Genís Roca, especialista en processos de transformació empresarial, desenvolupament de negoci i cultura digital
13.15 13.40 Ponència-Entrevista Núria Serrano, directora de cine, excreativa
     [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies