Opta als Premis Impacte 2022

Opta als Premis Impacte 2022


PREMIS IMPACTE
Dijous, 3 de novembre de 2022

Xerrades, de 9.15 a 14 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Lliurament Premis Impacte a les 19 h a CosmoCaixa


Ja estan aquí els Premis Impacte 2022! Aquest any reconeixem l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa de professionals, marques, agències, mitjans, empreses de martech i institucions de Catalunya.

Categories dels Premis Impacte:
1. Impacte Social
2. Impacte en Sostenibilitat
3. Impacte en Diversitat
4. Impacte en Tecnologia
5. Impacte Comercial
6. Impacte Corporatiu
7. Impacte Internacional (Categoria patrocinada per l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ)
8. Talent Internacional
9. Talent Jove
10. Premi d’Honor


consulta les bases


formulari d'inscripció


Les categories acolliran els projectes més impactants en accions de comunicació i màrqueting, de comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, startups, esdeveniments i packaging.

El certamen constarà de dues parts diferenciades: un bloc de conferències durant el matí a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels Premis Impacte i la festa sectorial posterior al CosmoCaixa, que es recupera com un dels grans moments de networking festiu de l’any.


Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del Col·legi, assumeix la direcció de l’edició d’aquest any.

NdP: Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022


CATEGORIES

  • Social: es valoraran totes aquelles idees d’èxit realitzades per a institucions públiques, institucions de formació, serveis sense ànim de lucre, projectes socials i culturals. La capacitat d’impactar a nivell social serà el principal criteri de valoració.
  • Sostenibilitat: accions de comunicació i màrqueting que garanteixin un món millor mitjançant l’equilibri entre el creixement econòmic, la defensa del medi ambient i el benestar social.
  • Diversitat: aquelles accions que hagin promogut de millor manera els valors i la conscienciació social en la població sobre les diferents diversitats que existeixen: cultura, ètnica, lingüística, sexual i funcional.
  • Tecnologia: idees que siguin conceptualment innovadores i mostrin com s’aplica el concepte al desenvolupament de productes i a la transformació empresarial. Es valoraran les idees creatives que fa ús de les dades i la tecnologia, les que innoven en la conversa entre marca i consumidor.
  • Comercial: qualsevol acció comercial per a un producte o servei impulsada per una gran idea creativa capaç de captivar al consumidor des de qualsevol punt de contacte.
  • Corporatiu: accions de comunicació corporativa, relacions públiques, esdeveniments i comunicació interna, que posin en valor la importància que té la comunicació corporativa en la reputació i el bon funcionament de les empreses.
  • Internacional: accions i estratègies de màrqueting i comunicació de projectes empresarials impulsades el darrer any i que estiguin tenint un desenvolupament exitós a l’estranger, amb la possibilitat (no requeriment obligatori) d’haver comptat amb l’ajuda d’ACCIÓ, l’Agència per la Competitivitat de l’Empresa de la Generalitat de Catalunya, patrocinadora d’aquesta categoria.
  • Talent internacional: un premi amb l’objectiu de reconeixer el càrrec d’un/a professional català que estigui treballant en una empresa a l’estranger.
  • Talent jove: un premi amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional de joves talents en qualsevol àmbit del màrqueting i la comunicació.
  • Premi d’Honor: premi que decideix la Junta de Govern del Col·legi a un/a professional el projecte o activitat del qual hagi significat un punt d’inflexió en quant a impacte i notorietat, en el sector del màrqueting i la comunicació.

CRITERIS DE VALORACIÓ

  • Repercussió social i valor conversacional: nivell de repercussió i influència generat en la població com a resultat d’una acció de comunicació.
  • Notorietat: nivell de reconeixement i record del projecte entre la ciutadania.
  • Creativitat: nivell d’originalitat, innovació i atractiu d’una acció de comunicació o producte.
  • Fidelització: nivell d’interacció dels usuaris en entorns digitals.
  • Intenció de compra: grau de probabilitat que un ciutadà consumeixi o compri el projecte que el valora premiar.
  • Experiència de consum: nivell de satisfacció que el client sent cap a una marca mitjançant les seves interaccions amb ella a través de les seves comunicacions, serveis o productes.

JURAT I PADRINS

Cada categoria comptarà amb un Jurat especialitzat, format per cinc professionals provinents de marques, agències, mitjans, startups, màrqueting digital, tecnologia, entorn acadèmic, etc.

A més, cada Jurat compte amb la figura d’un Padrí que fa d’ambaixador del premi corresponent.


jurat premis impacte


INSCRIPCIÓ DE PROPOSTES

El termini de presentació de propostes finalitza el dijous, 13 d’octubre de 2022, excepte la categoria Internacional que finalitza el dilluns, 17 d’octubre a les 18 h.

Bases Premis Impacte 2022

Per fer les inscripcions


PREUS

  • Col·legiats i partners corporatius del Col·legi: GRATUÏT
  • No col·legiats i no partners corporatius del Col·legi:
    • 1 inscripció: 35€
    • 2 inscripcions: 45€
    • 3 inscripcions: 60€
    • 4-10 inscripcions: 100€

premisimpacte.cat


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies