Naui

Josep Espín,

Naui


Naui és una de les federacions de busseig pioneres en l'ensenyament del busseig amb escafandre autònoma.

Els seus cursos estan homologats per la pràctica totalitat d'organitzacions i federacions internacionals i nacionals. El curs bàsic d'iniciació és el Scuba Diver i la titulació permet el busseig autònom fins a una profunditat de 20 m. El curs s'imparteix a partir dels 15 anys d'edat. Cada un d'aquests cursos comprèn una sèrie d'hores de teoria i de pràctica a piscina, més quatre immersions al mar, de forma que habitualment la seva durada és de dilluns a diumenge. El nombre d'alumnes serà entre 3 i 8. El material que es facilita a l'alumne es composa de reguladors, compensador de flotabilitat i ampolles, deixant al càrrec de l'alumne la compra o lloguer de l'equip de superfícies: màscara, aletes, tub, escarpines, neoprè i cinturó de peses. Els cursos són impartits a les instal·lacions del Club de Natació Barcelona on s'efectuen classes pràctiques i teòriques a piscina, finalitzades les quals s'efectuaran les immersions al mar. Naui ofereix un 20% de descompte als col·legiats en els seus cursos Scuba Diver.

Més informació: Telèfon: 639 885 727 (Fernando Campón) Identificar-se com a col·legiat indicant el nom i el número de col·legiat. Presentació carnet de col·legiat. www.naui.com

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies