Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016

Josep Espín,

Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016


El Palau de la Generalitat va acollir el passat dilluns dia 14 de novembre el lliurament de la 16a edició dels Premis Nacionals de Comunicació en un acte presidit per Carles Puigdemont. Durant la seva intervenció, el president va assegurar que els guardons d’enguany “fan que puguem sentir-nos orgullosos de la qualitat i del nivell de la comunicació que tenim al país”. En el seu discurs, el president i periodista va assegurar que “tot allò que garanteix que en un país com el nostre es pugui desenvolupar una comunicació solvent i competitiva és un propòsit del Govern”. Al respecte, va puntualitzar que, encara que no hi hagi d’haver “cap tipus d’ingerència”, sí que “s’han de crear les condicions adequades perquè un sistema de comunicació funcioni, sigui competitiu i tingui futur”. Enguany, el jurat ha premiat el periodista Carles Capdevila en la categoria de prensa, en la modalitat de televisió s’ha distingit el Club Super3, respecte la ràdio s’ha guardonat el programa El matí i la mare que el va parir, de Ràdio Flaixbac. En la categoria de mitjans d’arrel digital, el jurat ha premiat els 20 anys de NacióDigital i finalment, en mitjans de proximitat, en aquesta edició ha estat distingida BTV. En la categoría de Publicitat, el director Oriol Villar ha estat distingit amb el Premi Nacional de Comunicació. Segons el jurat, les seves propostes (se cita Mediterràniament d’Estrella Damm), a banda d’una “gran qualitat formal i provada eficàcia”, contribueixen a “bastir un univers propi, singular, que es caracteritza per uns hàbits socials en què resulta fàcil reconèixer-se”. El veredicte subratlla que les seves campanyes “ofereixen un producte o un servei, però també un ambient i una certa filosofia de vida: una visió local amb vocació universal”. El jurat dels Premis Nacionals de Comunicació estava presidit per la consellera de la Presidència, Neus Munté, i format per diferents professionals del sector de la comunicació, entre els quals la degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, Rosa Romà. Vídeo de l'acte Font de text i imatge: Comunicació21[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies