Entres?

Josep Espín,

Entres?


ENTRA a l’intercanvi d’experiències, a la creació de sinèrgies, a l’evolució de la professió, a les noves tendències del sector. TROBARÀS  Participació, formant part activa dels professionals del nostre sector. Formació, per estar al dia de les noves tendències i de l’actualitat. Networking, per afavorir i potenciar el contacte entre col·legues de professió. Borsa de treball, per trobar noves oportunitats. Registre de campanyes, per protegir la teva creativitat i know-how. Relacions institucionals per ampliar els beneficis sumant-te als d’altres entitats públiques i privades. Condicions especials, per estalviar en serveis personals i professionals. Coneixement, a través de la biblioteca especialitzada disponible al HUB Centre de Disseny. La porta a l’avantguarda de la comunicació i dels seus professionals està oberta. ENTRES?   Què em COSTA entrar? -DEPÈN- 
  • Si ets graduat o professional, 46,98 euros al trimestre.
  • Si t’acabes de graduar en publicitat i relacions públiques, o en d’altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta el primer any i reducció de quota del 50% durant els dos anys següents.
  • Si ets estudiant del grau en publicitat i relacions públiques, o d'altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta fins a la finalització dels estudis.
  • Si estàs a l’atur, no pagues.
  Què haig de fer? Emplenar la sol·licitud (Descarregar document) Presentar una fotocòpia del DNI Adjuntar una fotocòpia de la titulació, o en cas de que no comptis d’ella, una còpia del teu currículum professional.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies