La nova forma d'entendre el Retail del futur

Josep Espín,

La nova forma d'entendre el Retail del futur


Els fundadors de BCN Retail School han desenvolupat un projecte on resetegen el sector del Retail per aconseguir assolir l'objectiu de crear-ne un totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector.

Només a través d'un reset total del sector podrem aconseguir arribar a l'objectiu de crear un retail totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector, que sigui capaç d'adequar-se a ell en temps real i que assumeixi que només a través d'un replantejament constant d'innovació podem oferir al mercat una oferta adequada a les seves exigències a través de la formació de professionals i empresaris.

Per a això, BCN Retail School es planteja com un centre de disrupció, un espai on l'alumne creï el seu propi camí, guiat per un trainner especialitzat que comparteixi aquesta filosofia de formar professionals disposats a córrer riscos.

Pots conèixer el seu projecte en una jornada de xerrades gratuïtes que s'impartiran al gener:

  • Dilluns 28, ens ensenyaran el branding in retail, una classe impartida per Xavi Sellés.
  • Dimarts 29, Ignasi Pérez ens parlarà sobre la metodologia B.I.M (Building Information Modeling).
  • L'últim dia de la jornada es durà a terme el dimecres 30 on Maria Callís ens explicarà les estratègies que s'han de dur a terme en retail.

Aquestes xerrades estan ubicades a l'espai Aparcament Art Barcelona (C / Villarroel, 144, passatge interior - Barcelona). Pots reservar la teva plaça en hola@bcnretailschool.com.

Sens dubte, una proposta d'allò més interessant per expandir els nostres coneixements en l'àrea del retail i la forma en què està evolucionant per adaptar-nos a les noves exigències dels consumidors.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies