La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences


8a sessió d'El Mirador Indiscret Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d'experiències i d'activació de marques a debat  Dijous, 30 de novembre de 2017 Consulta: Els 10 punts clau Vídeo de les exposicions  Les imatges Aquest dijous 30 de novembre s'ha realitzat al Palau Robert la vuitena sessió d'El Mirador Indiscret, sota la temàtica de les Sponsored Experiences. A la sessió, hem pogut esbrinar quines són les últimes tendències en sponsoring i la importància d'oferir una experiència al client per tal de generar un sentiment cap a les marques. La sessió l'ha moderat Carolina Montolío, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, que ha iniciat la sessió donant la benvinguda i presentant els ponents. Katia Colomer, Sponsorship director a MKTG Barcelona, ha estat la primera a intervenir i ha parlat sobre les Sponsorship experiences des d'una perspectiva d'agència. Katia ha comentat quines són les claus principals del patrocini. Ha destacat la importància a la compatibilitat d'imatge, l'incentiu de vendes, la cobertura mediàtica, l'exposició del producte i els nivells d'exclusivitat com a objectius bàsics dins del Sponsoring. Ha donat importància a la monetització del sponsorship, és a dir, al balanç dels resultats mitjançant els diferents indicadors, per tal de saber si realment hi ha hagut un profit per a la marca. L'aposta per patrocinis més integrats i menys intrusius" és una de les tendències que va remarcar Katia Colomer. A continuació la Sandra Solé, responsable de Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona, ha donat la seva visió de l'organització d'esdeveniment i de com activar marques en grans formats en el qual comptem amb nombrosa audiència. Ha posat molt èmfasi en les emocions i en la importància que les marques es vinculin amb el target d'una manera més emocional i no tant racional o "USP" com temps enrere. L'essència de l'esdeveniment ha de ser similar a la de la marca que vol incorporar-se com a sponsor, hem pogut veure diferents exemples de col·laboracions amb el festival Cruïlla. Sandra Solé ha finalitzat la ponència explicant que s'entén el patrocini com a un trinomi, en el qual interfereixen el festival, la marca i el públic com a valor principal entre les dues parts. Per últim Sergi Martínez, director de Màrqueting a Moritz ha exposat el punt de vista de la marca que vol ser patrocinada i crear experiències pels usuaris. Ha donat molta importància al fet que, l'Sponsoring ha canviat de manera radical en els últims anys i que ja no val col·locar un logo en un cartell, no ens hem d'ancorar en l'antic costum i hem d'innovar i ser notoris a l'hora de patrocinar una marca, o de voler ser patrocinats en aquest cas. Sergi Martínez ha aportat diversos exemples de col·laboracions de Moritz amb el festival de Sitges o amb l'estació d'esquí de La Molina entre d'altres.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies