La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!

Josep Espín,

La Loteria del Col·legi: Aquest any sí!


Com cada any  per aquestes dates, t'oferim la possibilitat d'adquirir la loteria del Col·legi amb l'esperança que aquest any sí, ens toqui!  I aquest any ho tornem a fer per partida doble, perquè tens dues opcions:
  • Loteria de Nadal: 96.028 -- Participacions de 6 euros i se'n juguen 5
  • La Grossa de Cap d'Any: 08.083 i 56.669 (EXHAURIDA) -- Participacions de 5 euros i se'n juguen 4 (2 euros a cada número)
Donades les característiques de La Grossa de Cap d'Any i per tal que el màxim de persones puguessin disposar de participacions s'en va limitar la reserva i adquisició a un màxim de 4 butlletes per membre del Col·legi. No obstant això, us anunciem que les participacions de La Grossa de Cap d'Any s'han esgotat.
Tot i així, encara podeu seguir jugant amb la Loteria de Nadal. No et quedis sense! Fes la teva reserva. Com?

Recorda que, en cas que no et sigui possible venir a recollir la teva participació, tens l'opció de deixar-les en dipòsit al Col·legi.

A més, pots fer el pagament via transferència al nostre compte bancari "ES42 0081-0193-81-0001190020" indicant el teu nom o en efectiu en el moment de recollir-les.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies