La Grossa de Cap d'Any 2020

Josep Espín,

La Grossa de Cap d'Any 2020


T'IMAGINES QUE TOCA? NO ET QUEDIS SENSE!

TENS LA GROSSA DE CAP D'ANY A 3 PASSOS

1. Fes la teva reserva. Com?

· Per mitjà d'aquest formulari · Per telèfon: 93 451 30 69 – 639 445 039 · Per mail: info@mktcom.cat Admetem reserves fins al dilluns, 14 de desembre.

2. Fes el pagament de la reserva

· Per transferència bancària al número de compte del Col·legi al Banc de Sabadell: ES42 0081 0193 8100 0119 0020 indicant el teu nom. · En efectiu en el moment de recollir-la.

3. Recollida / Document custòdia

Pots venir a recollir les teves participacions a Gran Via de les Corts Catalanes, 672 (Crec Coworking), els següents dies de 9 a 14 h. . Dimecres, 9 de desembre . Divendres, 11 de desembre . Dimecres, 16 de desembre Si no pots venir, un cop tinguem el pagament de la teva reserva, et farem arribar un document en què fem constar que tenim les teves participacions en custòdia al Col·legi.

SOBRE LA GROSSA DE CAP D'ANY

Són participacions de 5 euros i se'n juguen 3,75. Juguem 5 números i, per tant, es juguen 0,75 euros a cada número.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies