La diversitat ven?

Josep Espín,

La diversitat ven?


El passat 25 de febrer es va celebrar una taula rodona, al Museu Colet, en la que van intervenir professionals del sector de la comunicació com ara Rafa Besolí, Responsable de Comunicació d’Acció intercultural de la Direcció d’Immigració de l’Ajuntament de Barcelona, Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació La Caixa, Toni Segarra, Soci fundador i director de SCPF, i Miquel Campmany, Responsable de publicitat i de continguts de marca de Nestlé. La taula rodona va estar moderada per Richard Wakefield, Director creatiu i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Després de la benvinguda del degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo, Nicolás Lorite, productor del documental i de la investigació acadèmica promoguda per Migracom, UAB i el Col·legi “La diversitat ven?, s’utilitza de forma ètica?”, va parlar sobre publicitat, diversitat i ètica.

Entre les pronunciacions dels professionals, Toni Segarra va afirmar “la publicidad y las marcas no quieren ofender a nadie”. La diversitat i la publicitat és un tema present en els debats sobre comunicació actual, i els experts del sector es pronuncien. “La publicidad responsable ha de construir la sociedad y ha de incorporar la diversidad”, va afegir a la taula rodona Rafa Besolí. Per la seva banda, Montse Blanco va remarcar que a Fundació La Caixa busquen amb prioritat que la publicitat reflecteixi la societat.

Posteriorment de la taula rodona es va donar pas a les intervencions dels assistents a l'acte.

En aquest enllaç podeu veure video de la jornada.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies