Jornades Tecnològiques del CAC

Josep Espín,

Jornades Tecnològiques del CAC


La publicitat personalitzada Dimecres, 20 de maig de 8.45 a 11h Carrer dels Vergós 36-42, Barcelona

Aquest proper 20 de maig tindrà lloc una de les Jornades Tecnològiques organitzades per el Consell de l’Audiovisual de Catalunya: La publicitat personalitzada.

Durant tot el matí podreu gaudir dels coneixements i experiències de referents del sector de la publicitat com: Philipp Fürst, vicepresident de l’Associació Empresarial de Publicitat; Àlex Marquina, director comercial de Nous Negocis i Mitjans Digitals de la CCMA; Jordi Urbea, director general d’OgilvyOne y Ogilvy & Mather Publicidad a Barcelona; i Luis Marqués, Branding a Google a Espanya.

Tots ells ens parlaran de com es presenta actualment la publicitat i quina serà la seva evolució en un futur a causa de les noves tecnologies.

Per a més informació i consultar el programa complet, fes clic aquí. Inscripcions gratuïtes en aquest enllaç.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies