Jornada Subject Creativity

Josep Espín,

Jornada Subject Creativity


Subject Creativity El passat dijous dia 8 de març, va tenir lloc la primera jornada del Subject 2018 sota el nom Creativity. La sessió es va dur a terme al CaixaForum de Barcelona de 9 a 14 hores. Valentí Ferràs, director del CaixaForum, va inaugurar la sessió. Tot seguit, Òscar Iniesta, vicedegà del Col·legi va donar la benvinguda als assistents i va donar pas al moderador i primer ponent. Joan Boluda, especialitzat en màrqueting online, va iniciar les ponències parlant sobre la importància de la persistència i de no parlar de fracassos, sinó d'intents. També va exposar diversos exemples de negocis exitosos i del recorregut anterior d'aquests. Pau García, dissenyador de Domestic Data Streamers, va fer la segona ponència parlant-nos de la importància de les xifres i les dades però també de com aquestes ens allunyen de les emocions. Va mostrar un seguit d'exemples de projectes reals en col·laboració amb el CCB o amb UNICEF, entre d'altres. Verònica Fuerte, dissenyadora i fundadora de Hey studio, va continuar la sessió destacant la importància de desfer i analitzar les etapes del procés creatiu per arribar a la idea definitiva. Va mostrar diversos treballs realitzats per l'Ajuntament de Barcelona i festivals independents, entre d'altres. La penúltima ponent va ser Noelia Morales, qui després de superar un càncer de mama va fundar Anna Bonny, una marca de llenceria per a dones amb mastectomia. També va destacar la importància de trobar la bellesa en la rebel·lia i en la singularitat. Per últim, Martin Verástegui i Erques Torres d'Snoop Barcelona, van ressaltar la importància de tenir inquietud i de crear sinergies entre els diferents perfils professionals. Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques, va concloure la jornada amb un discurs d'agraïment.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies