Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014

Josep Espín,

Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014


L'Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 té l’objectiu d’analitzar, contextualment, els esdeveniments dels dos últims anys en el sector de la comunicació a Catalunya, i constituir un instrument útil i rellevant de treball al servei del món acadèmic i comunicatiu.

Es tracta d’una obra que pot ser una eina d'informació clau per les empreses i institucions, ja que si s’incorpora juntament amb altres aportacions ajudarà en el procés de presa de decisions.

Aquest document va ser presentat el passat 29 de juny per el secretari de Comunicació del Govern, Josep Martí al Palau Robert, qui considera que les dades reflectides en l’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014, permeten mirar el sector de la comunicació catalana amb més optimisme.

El secretari de comunicació també ha explicat que les dades d’inversió publicitària permeten afirmar que estem en un escenari de més ingressos per aquest concepte en la majoria de mitjans. Amb tot ha remarcat que cal innovar i queparlar d’innovar és una cosa, fer innovació és una altra. S’ha de passar de les paraules als fets.

A l’acte de presentació també hi han intervingut el rector de la Universitat Autònoma de Barcelona, Ferran Sancho; el director general de Comunicació i Gabinet de Presidència de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero; el director de l’InCom-UAB, José Luis Terrón, i la coeditora de l’obra, Carme Ferré Pavia.

Fes clic en el següent enllaç per baixar-te l'informe: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies