Future Of Advertising 2017

Josep Espín,

Future Of Advertising 2017


El proper 14 de juny, MarketingDirecto.com celebrarà la 16a edició de The Future Of Advertising a  l' Hotel NH Hesperia Tower. Més de 400 professionals del màrqueting i la publicitat podran ser testimonis de ponències d'experts de primer nivell i gaudir d'una jornada de networking. A més a més, els membres del Col·legi disposen d'un 50% de descompte en les entrades.  A la jornada participaràn onents que exposaran casos pràctics i debats centrats en un sector que s'està reinventant a si mateix com Germán Martínez (Amazon), Javier Hernández (Iberia), Carlos Bosch (Danone), Nono Ruiz (Chicfy), Michiel Das (Seat), Florian Wude (Sixt), Javier Urbano (Mediacom), Patricia Vicente (Panama Jack), Raúl de la Cruz (AOL Spain), Gema Escribano (Wallapop), Clara Moreno (DoubleClick by Google), Alex Menal (Glovo), Guido Rosales (ex Coca-Cola i Top Line Marketing), Juan Sevillano (Rocket Fuel), Víctor Olivier (Meliá Hotels), Sergio Núñez (Teads) i Aleix Brias (Selligent), entre d'altres. Idees per fer créixer a les marques, màrqueting d'emprenedoria, la moda del storytelling o el paper de les tecnologies en el màrqueting del futur són alguns dels temes sobre els quals es debatran en formats diferents: ponències, taules rodones, duos. No et perdis aquest esdeveniment que ja és tot un referent del sector. Per gaudir del descompte, envia un correu a jespin@colpublirp.com. Més informació de l'esdeveniment en aquest enllaç[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies