Future Of Advertising 2017

Josep Espín,

Future Of Advertising 2017


El proper 14 de juny, MarketingDirecto.com celebrarà la 16a edició de The Future Of Advertising a  l' Hotel NH Hesperia Tower. Més de 400 professionals del màrqueting i la publicitat podran ser testimonis de ponències d'experts de primer nivell i gaudir d'una jornada de networking. A més a més, els membres del Col·legi disposen d'un 50% de descompte en les entrades.  A la jornada participaràn onents que exposaran casos pràctics i debats centrats en un sector que s'està reinventant a si mateix com Germán Martínez (Amazon), Javier Hernández (Iberia), Carlos Bosch (Danone), Nono Ruiz (Chicfy), Michiel Das (Seat), Florian Wude (Sixt), Javier Urbano (Mediacom), Patricia Vicente (Panama Jack), Raúl de la Cruz (AOL Spain), Gema Escribano (Wallapop), Clara Moreno (DoubleClick by Google), Alex Menal (Glovo), Guido Rosales (ex Coca-Cola i Top Line Marketing), Juan Sevillano (Rocket Fuel), Víctor Olivier (Meliá Hotels), Sergio Núñez (Teads) i Aleix Brias (Selligent), entre d'altres. Idees per fer créixer a les marques, màrqueting d'emprenedoria, la moda del storytelling o el paper de les tecnologies en el màrqueting del futur són alguns dels temes sobre els quals es debatran en formats diferents: ponències, taules rodones, duos. No et perdis aquest esdeveniment que ja és tot un referent del sector. Per gaudir del descompte, envia un correu a jespin@colpublirp.com. Més informació de l'esdeveniment en aquest enllaç[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies