Formació | Planificació mitjans digitals

Josep Espín,

Formació | Planificació mitjans digitals


L'objectiu del curs és explicar com es treballa en l'estratègia, planificació, execució, medició i seguiment d'un pla de mitjans digitals. Per a fer-ho, en el curs s'ensenyarà els diferents tipus d'objectius que es poden treballar amb un pla de mitjans digitals, com es poden definir les audiències que es vol impactar, la varietat de formats publicitaris que es pot utilitzar, els models de compra que existeixen en el mercat, les tecnologies que s'utilitzen per a la distribució i medició de la publicitat digital, quins indicadors són els més adequats per mesurar cada tipus d'objectiu i la importància d'entendre què i com s'està mesurant cada acció de l'usuari digital, per poder interpretar millor les dades i aconseguir maximitzar el resultat.
 preuinscripcio-ca
Marta Catasús Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia  Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i Màster en Internet Business (MIB) d'ISDI. Professional amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit dels mitjans, tant online com offline. Inicialment formada en l'agència de mitjans Havas, per continuar creixent i aprenent en aquest àmbit, especialment a nivell digital, com a responsable de mitjans en el departament de marketing d'empreses de retail espanyoles amb presència internacional, com Tous, Pronovias i Desigual. Actualment Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia. Apassionada de la capacitat d'obtenció i explotació de dades que ens han brindat les noves tecnologies, alhora del repte que suposa el bon ús d'aquestes.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies