Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA

Josep Espín,

Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA


El pròxim 20 de febrer a les 18 h es presentarà el nou Estatut Professional dels Mitjans de Comunicació de la CCMA a la seu del CPAC.

El nou document és una evolució de l'Estatut Professional vigent fins ara, que emparava els professionals d'Informatius i Esports de TV3 i Catalunya Ràdio, i que ara es fa extensiu a la resta de professionals dels diferents àmbits vinculats a la creació, producció i emissió de continguts: redactors, guionistes, documentalistes, lingüistes, productors, tècnics, realitzadors, dissenyadors, etc.

A l'acte, hi intervindran:

Marta Fernández, degana del Col·legi Professional de l'Audiovisual de Catalunya

Rita Marzoa, consellera de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Manuel Barrios, en representació de l'equip de treballadors de l'àmbit de programes de la CCMA impulsors d'aquest nou Estatut

Emma Teodoro, Investigadora de l'Institut de Dret i Tecnologia de la UAB, col·laboradora en l'assessorament i la redacció de l'Estatut professional

En l’acte, que serà obert a la participació dels professionals assistents, es debatran les oportunitats d’aquest nou Estatut, amb la voluntat de seguir avançant en el foment de la participació dels professionals de les empreses audiovisuals en els àmbits vinculats a la creació de continguts.

Us agrairem que confirmeu la vostra assistència a través de relacionspubliques@ccma.cat abans del 19 de febrer.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies